انتصابات در شرکت آب منطقه ای مرکزی

طی احکام جداگانه ای، رئیس اداره منابع آب شهرستانهای تفرش و آشتیان، سرپرستان ادارات منابع آب شهرستانهای خنداب، فراهان و کمیجان، رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آبهای سطحی و سرپرست گروه تلفیق و بیلان دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای مرکزی منصوب شدند. به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مرکزی، در این […]

طی احکام جداگانه ای، رئیس اداره منابع آب شهرستانهای تفرش و آشتیان، سرپرستان ادارات منابع آب شهرستانهای خنداب، فراهان و کمیجان، رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آبهای سطحی و سرپرست گروه تلفیق و بیلان دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای مرکزی منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مرکزی، در این آئین ، به ترتیب همکارانمان مهندس روح الله صادقی به عنوان رئیس اداره منابع آب شهرستانهای تفرش و آشتیان، مهندس ابوالفضل امیری به عنوان سرپرست اداره منابع آب شهرستان خنداب، مهندس عادل احمدی به عنوان سرپرست اداره منابع آب شهرستان فراهان و مهندس محسن پارسا به عنوان سرپرست اداره منابع آب کمیجان معرفی شدند.

همچنین مهندس محمد علی علیدادی به عنوان رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آبهای سطحی و مهندس زهره فتاحی به عنوان سرپرست گروه تلفیق و بیلان دفتر مطالعات پایه منابع آب منصوب شدند.

مهندس عزت اله آمره ای مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: تغییرات در سطوح مختلف همواره باعث افزایش انگیزه و حرکت رو به جلو می گردد.

مهندس آمره ای ضمن ابراز خرسندی از وجود نیروهای توانا و باانگیزه در شرکت آب منطقه ای مرکزی خاطر نشان کرد: داشتن نیروها با انگیزه باعث بالا رفتن میزان تعلق سازمانی و در نهایت تعالی شرکت می شود و ما باید تلاش کنیم بیش از پیش در این راه موفق باشیم تا بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را  به نحو احسن مرتفع نماییم.

گفتنی است در این مراسم از همکارمان مهندس محمدرضا صفی خانی سرپرست سابق اداره منابع آب شهرستان خنداب با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتصاب جدید به شرح زیر است:

سرکار خانم مهندس زهره فتاحی: سرپرست گروه تلفیق و بیلان دفتر مطالعات پایه منابع آب

جناب آقای مهندس محمدعلی علیدادی: رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آبهای سطحی

جناب آقای مهندس روح الله صادقی: رئیس اداره منابع آب شهرستانهای تفرش و آشتیان

جناب آقای مهندس ابوالفضل امیری: سرپرست اداره منابع آب شهرستان خنداب

جناب آقای مهندس عادل احمدی: سرپرست اداره منابع آب شهرستان فراهان

جناب آقای مهندس محسن پارسا: سرپرست اداره منابع آب کمیجان