انتخاب ایثارگر و فداکار صنعت برق کشور در شرکت توزیع برق تهران بزرگ

به دنبال تلاش ستودنی آقای “مهدی زاهدی” از همکاران منطقه برق بیهقی در نجات جان همکار خود، مدیرعامل و معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با ارسال لوحی، از وی به عنوان ایثارگر و فداکار سال ۱۳۹۹ صنعت برق کشور، تقدیر به عمل آوردند. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ به دنبال […]

به دنبال تلاش ستودنی آقای “مهدی زاهدی” از همکاران منطقه برق بیهقی در نجات جان همکار خود، مدیرعامل و معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با ارسال لوحی، از وی به عنوان ایثارگر و فداکار سال ۱۳۹۹ صنعت برق کشور، تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ به دنبال وقوع حادثه ای در منطقه برق بیهقی، آقای “مهدی زاهدی” از همکاران شاغل در این منطقه، به منظور نجات جان همکار خود به سرعت وارد عمل شده و اگرچه موفق به نجات وی شد اما خود نیز از ناحیه هر دو دست دچار سوختگی و آسیب جسمانی شد.

به دنبال وقوع این حادثه، “محمدحسن متولی زاده” رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر و “غلامعلی رخشانی مهر” معاون هماهنگی و توزیع این شرکت با ارسال لوحی از ایشان به عنوان ایثارگر و فداکار سال  ۱۳۹۹ صنعت برق کشور، قدردانی کردند.

دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز ضمن تبریک به نامبرده و همچنین تبریک فرا رسیدن روز جهانی سیمبان به تمامی سیمبانان، نیروهای فنی و عملیاتی و همکاران پرتلاش شرکت، برای همکار گرانقدر جناب آقای مهدی زاهدی، آرزوی سلامتی روز افزون دارد.