اقدامات بهداشتی مقابله با کرونا ویروس در نیروگاه بندرعباس

رییس اداره ایمنی و بهداشت کار شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان اقدامات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را در نیروگاه بندرعباس تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مهدی شفاخواه عنوان کرد : همزمان با شروع موج چهارم ویروس کرونا در هرمزگان واحد H.S.E این نیروگاه بمنظور صیانت از سلامتی کارکنان […]

رییس اداره ایمنی و بهداشت کار شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان اقدامات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را در نیروگاه بندرعباس تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مهدی شفاخواه عنوان کرد : همزمان با شروع موج چهارم ویروس کرونا در هرمزگان واحد H.S.E این نیروگاه بمنظور صیانت از سلامتی کارکنان برنامه ها و الزامات بهداشتی را تشدید نمود.

شفاخواه در این خصوص اظهار داشت: از آغاز این اپیدمی تاکنون همواره در جهت رعایت نکات بهداشتی و اجرای پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا گام برداشته است.

رییس اداره ایمنی و بهداشت کار نیروگاه بندرعباس افزود: هم اکنون نیز با آغاز موج چهارم این ویروس سعی نمودیم تا با شدت و جدیت بیشتری بمنظور صیانت از سلامتی همکاران خود برنامه ها و الزامات بهداشتی را در نیروگاه اعمال نمائیم.

شفاخواه کاهش ساعت حضور کارکنان ، تعطیل نمودن جلسات حضوری ، برگزاری جلسات صبحگاهی به صورت آنلاین و تغییر شیفت های نوبت کاری، غربالگری مستمر کارکنان از طریق تب سنجی و تست سریع کرونا، تداوم طرح ضدعفونی سرویس های ایاب و ذهاب، سرویس های بهداشتی ،معابر و مکانهای پرتردد ، تقویت ناوگان ایاب و ذهاب پرسنل در مسیرهای پرتردد ، توزیع ماسک و الکل در میان کارکنان بویژه در واحدهای عملیاتی و تعمیراتی، ،حذف کلیه فعالیتهای ورزشی، فرهنگی و مذهبی، تعلیق انجام معاینات ادواری پرسنل،جلوگیری و محدودیت در تردد مراجعین، نصب و استقرار سامانه ماسک ، حمایت مادی و معنوی از مبتلایان ، تخصیص دورکاری به همکاران دارای بیماری زمینه ای ، اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و پلاکارد و بسترهای فضای مجازی در سطح نیروگاه را از جمله اقدامات این واحد عنوان نمود.