افزایش ۳۰ لیتر بر ثانیه به آب شرب گرگان

سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از روند عملیات اجرائی دو چاه در طرح آبرسانی به شهر گرگان در شرق گرگان بازدید کرد که با وارد مدار شدن این دو چاه به آب شرب گرگان ۳۰ لیتر بر ثانیه به آب شرب گرگان افزوده خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت […]

سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از روند عملیات اجرائی دو چاه در طرح آبرسانی به شهر گرگان در شرق گرگان بازدید کرد که با وارد مدار شدن این دو چاه به آب شرب گرگان ۳۰ لیتر بر ثانیه به آب شرب گرگان افزوده خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این بازدید محمدرضا حسینی رییس گروه طرح های آبرسانی شرکت در بازدید این طرح اظهار کرد: با توجه به شرایط خشکسالی سال جاری و افزایش برداشت از منابع آب زیرزمینی که منجر به کاهش میزان آبدهی آب چاه های شرب شده است ودر راستای افزایش تامین کمبود آب شرب شهرستان گرگان حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه در محور شرقی گرگان در حال انجام است.
محمدرضا حسینی افزود: در زمان بازدید عملیات حفاری چاه  شماره ۴ والش آباد به اتمام رسیده و آزمایش تست پمپاژ نیز انجام شده است.
وی بیان کرد: در خصوص چاه شماره ۷ شرق گرگان نیز حفاری چاه وکاروتاژ انجام پذیرفته ومتعاقب آن لوله گذاری انجام و با وارد مدار شدن این دو چاه به آب شرب گرگان ۲۰ لیتر بر ثانیه به آب شرب گرگان افزوده خواهد شد.