افزایش ۳۰ درصدی تماس های مشترکین آبفای بوشهر با سامانه ۱۲۲

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: ۱۴۰۰۰  تماس تلفنی در بخش مشترکین آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر با مرکز سامانه ۱۲۲ شرکت طی تیر ماه سالجاری برقرار شد که رشد۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: ۱۴۰۰۰  تماس تلفنی در بخش مشترکین آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر با مرکز سامانه ۱۲۲ شرکت طی تیر ماه سالجاری برقرار شد که رشد۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: ارائه خدمات غیرحضوری به هم استانی‏ها گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک است که در پیش از کرونا نیز با جدیت و اهتمام خاصی مورد توجه شرکت آبفا استان بوشهر واقع شده بود.

وی افزود: این سامانه با هدف ارتباط ،دریافت و پیگیری انتقادات و شکایات در خصوص مسائل آب و فاضلاب ایجاد شده است و امیدواریم این بستر بتواند ارتباط مردم را با بخش های مختلف تسهیل دهد و رضایت دریافت کنندگان خدمت را به دنبال داشته باشد.

وی بیان کرد: با این حال از زمان شیوع کرونا با توجه به استقبال خوب بوشهری‏ها از سامانه تلفنی ۱۲۲ این رسالت سنگین برعهده شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گذاشت تا حد ممکن میزان مراجعه حضوری شهروندان در ارتباط با مسائل آب و فاضلاب کاهش پیدا کند.

حمزه پور اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با ارائه خدمات بصورت غیر حضوری و در بسترهای گوناگون تلاش نموده است با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیز با در نظر گرفتن صرفه جویی هزینه و زمان از مراجعات حضوری و غیرضروری مشترکین پیشگیری نماید.

وی افزود: با این حال با ساز و کاری که پیش بینی شده مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر می‏توانند ثبت رقم کنتور و پرداخت آن به صورت آنلاین، گزارش شبانه روزی تغییر در رنگ، طعم و بوی آب، دریافت نظرات مشترکان پس از در یافت خدمات، اعزام اکیپهای امداد و حوادث آب و فاضلاب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ انجام دهند.

وی افزود : ثبت و ضبط کلیه تماسهای مردمی، اعلام خرابی کنتور، اطلاع رسانی در زمینه نوبتبندی آب، اشکال در شبکه توزیع، پرداخت تلفنی قبوض ، دریافت قبض المثنی آب و اعتراض نسبت به مبلغ قبض دریافتی، دریافت هر گونه شکواییه مردمی نسبت به خدمات ماموران قرائت کنتور از دیگر خدمات قابل ارائه در سامانه تلفنی ۱۲۲ شرکت آبفا استان بوشهر است.

وی تاکید کرد: صرفه جویی در وقت و هزینه، تحقق منشور شهروندی، امکان برقراری ارتباط آسان و شبانه روزی، شفافیت در پاسخگویی و افزایش رضایت مشترکان، کاهش ترددهای درون شهری با توجه به محدودیت های کرونایی از جمله اهداف مهم سامانه تلفنی ۱۲۲ است.