افزایش ۲۳ درصدی میزان مصرف انرژی در برق منطقه ای زنجان

چهارمین جلسه آمادگی برای گذر از پیک برق در سال جاری ، با حضور ویدئو کنفرانسی شرکت‌های توزیع نیروی برق استان های زنجان و قزوین در محل شرکت برق منطقه ای زنجان برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان ، در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت انرژی مصرفی و تولید […]

چهارمین جلسه آمادگی برای گذر از پیک برق در سال جاری ، با حضور ویدئو کنفرانسی شرکت‌های توزیع نیروی برق استان های زنجان و قزوین در محل شرکت برق منطقه ای زنجان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان ، در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت انرژی مصرفی و تولید تا تاریخ  ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ارائه گردید. بر اساس گزارش امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه ای زنجان، میزان مصرف بار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در مجموعه شرکت برق منطقه‌ای ۲۳/۷ % افزایش داشته است .
مهندس علی خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان در این جلسه بر اهمیت رعایت سهمیه های ابلاغی شرکت توانیر متناسب با پیش‌بینی‌های انجام یافته تاکید کرد. وی از لزوم برنامه‌ریزی برای آمادگی کامل برای وضعیت های متفاوت پیش بینی شده به منظور اعمال مدیریت و احیاناً محدودیت بار به عنوان یک نکته اصلی نام برد و تاکید کرد : ضرورت دارد کلیه مراکز حساس مثل بیمارستان ها نسبت به فعال نمودن استفاده از ژنراتور در صورت اعمال محدودیت بار اقدام نمایند و در این رابطه شرکت‌های توزیع بایستی اطلاع‌رسانی لازم را به عمل آورند. وی اطلاع رسانی را از محورهای مهم مدیریت مصرف در سال جاری برشمرد و در پایان اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی مسئولین و مشترکین ، علی رغم شرایط بسیار سخت امسال از لحاظ تامین برق مصرفی ، گذر موفقی از پیک بار داشته باشیم.