افزایش ۸۰لیتر در ثانیه به منابع تامین آب شرب گلستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اعلام این خبر گفت : اقدامات فوری و اضطراری برای تامین آب شرب شهرستان گرگان در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۸۰  لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب مرکز استان اضافه شده است . به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب […]

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اعلام این خبر گفت : اقدامات فوری و اضطراری برای تامین آب شرب شهرستان گرگان در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۸۰  لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب مرکز استان اضافه شده است .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس بهزاد هرمزی در گفتگو  با پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت : با توجه به مصوبه مدیریت بحران شهرستان گرگان مبنی بر تامین ۲۰۰ لیتر درثانیه از محل طرحهای شرکت آب منطقه ای (بخش دولتی ) و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ، از این میزان تاکنون ۸۰لیتر در ثانیه از ظرفیت بخش خصوصی به منابع تامین مرکز استان افزوده شد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد : با حمایتهای استاندار ،نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، شهردار و دیگر مدیران و از سوی شرکت  آب منطقه ای در هفته آتی نسبت به تامین مابقی نیاز آبی تا میزان ۲۰۰ لیتر در ثانیه به طور فوری و اضطراری اقدامات موثری صورت گرفته است .

هرمزی در بخش دیگری افزود : در حال حاضر شهرستان گرگان در پیک مصرف با ۴۷۰ لیتر بر ثانیه  کمبود آب شرب مواجه است و تامین همین میزان آب استحصالی تغییر بسیار مثبتی در  بالانس شبکه آبرسانی  و توزیع آب  مرکز استان ایجاد خواهد داشت .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان رفع کامل مشکل پایداری آب شرب بیمارستان شهید صیاد شیرازی و تقویت آب شرب شبکه توزیع زون ۷ و حل مشکل ساکنین شهرک رازی و گلشهر ۸ و قلعه حسن را بخشی دیگر از اقدامات موثر شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بر شمرد .

هرمزی استفاده از ناوگان آبرسانی سیار به صورت شبانه روزی در برخی از نقاط مسکونی ، اداری ، بیمارستانها  با رعایت مراحل ضوابط بهداشتی بصورت شبانه روزی از دیگر فعالیتهای این شرکت در این مدت بیان کرد و تصریح کرد : خط قرمز ما در آبرسانی حفظ کیفیت است و در همه مراحل حمل و آبرسانی، تولید و بارگیری و مصرف، کنترل های بهداشتی لازم انجام می گیرد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه تصریح کرد :  در وضعیت فعلی که بواسطه همه گیری ویروس کرونا برای رعایت مسائل بهداشتی و همچنین کاهش نزولات جوی به میزان ۳۵ درصد و خشکسالی بی سابقه در۵۰سال اخیر هستیم باید نهایت توجه در امر صرفه جویی در مصرف آب را داشته باشیم تا بتوانیم از این تابستان بحرانی عبور نماییم.

مهندس هرمزی بار دیگر در پایان از همه مشترکان در شهر ها و روستاهای استان خواست با توجه به گرمای بی سابقه و رعایت کامل صرفه جویی و کاهش مصارف غیر ضرور ؛ همکاران این شرکت را در خدمات رسانی مطلوب یاری نمایند.