افزایش پایداری و قابلیت شبکه برق در قزوین

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با برگزاری مانور تعمیرات شبکه های توزیع نیروی برق در قزوین برگزارشد. یوسف اینانلو در این باره اظهارداشت: در ادامه اقدامات سراسری تعمیرات شبکه های توزیع برق که از سال ۹۹ به صورت ماهیانه در شرکت های توزیع نیروی برق […]

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با برگزاری مانور تعمیرات شبکه های توزیع نیروی برق در قزوین برگزارشد.
یوسف اینانلو در این باره اظهارداشت: در ادامه اقدامات سراسری تعمیرات شبکه های توزیع برق که از سال ۹۹ به صورت ماهیانه در شرکت های توزیع نیروی برق کشور برگزار می شود اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ عملیاتی گردید .
وی افزود: با در پیش بودن فصل پیک مصرف برق در این مانور عملیاتی با محور عبور از پیک تابستان در قالب محورهای اعلام شده درسطح استان قزوین برگزارشد .
اینانلو تصریح کرد: این اقدام با مشارکت ۴۳ اکیپ عملیاتی، نظارتی و با بهره گیری از ۱۲۰ نفر نیروی عملیاتی، ۱۰ نیروی نظارتی و با ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در مدت یک روز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص اهداف اجرای این مانور عملیاتی یادآورشد: رفع اتصالات سست و معیوب برق به تعداد ۴۵۹فقره ، توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار در ده نقطه ، بازآرایی و تعدیل بار ۱۳ فیدر فشار متوسط و فشار ضعیف  در اجرای این مانور هدف گذاری و با موفقیت اجرا گردید.
وی تصریح کرد: بهینه سازی و رفع اشکال در ۹ فیدر پر عارضه، تعدیل روشنایی معابر به میزان ۵۶۷ کیلووات ، شناسایی و مقابله با ۱۹۸ دستگاه رمز ارز غیر مجاز از دیگر اهداف پیش بینی شده در این مانور بود که محقق گردید.
اینانلو گفت: با انجام اقدامات یاد شده، زمینه افزایش پایداری و قابلیت شبکه و نیز تامین مطمئن و مستمر برق مشترکین و عبور از پیک مصرف تابستان محقق  میگردد.