افزایش ظرفیت تولید آب شهر میناب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از افزایش ظرفیت تولید برای تامین آب مشترکین شهر میناب خبر داد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، امین قصمی افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان، افزایش چشمگیر دما و افزایش مصرف آب شهر میناب، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان علیرغم همه […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از افزایش ظرفیت تولید برای تامین آب مشترکین شهر میناب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، امین قصمی افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان، افزایش چشمگیر دما و افزایش مصرف آب شهر میناب، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان علیرغم همه محدودیت های ممکن، موفق به در مدار آوردن یک حلقه چاه جدید و افزایش ظرفیت تولید آب میناب شد.

وی با بیان اینکه شهر میناب تا پیش از این ۷۰ لیتر در ثانیه کمبود آب داشت، افزود: با اضافه شدن چاه جدید، ۴۰ لیتر در ثانیه از کمبودهای آب این شهر جبران شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعتبار هزینه شده برای تجهیز این چاه را ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در این راستا یک باب پست برق جدید، یک دستگاه الکتروپمپ جدید، تجهیز چاه،  کابل و تاسیسات برقی و ۴۰۰ متر خط انتقال آب خرید و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ابراز امیدواری کرد، با تکمیل طرح خط انتقال آب از تصفیه خانه سد سرنی به مخازن ذخیره و احداث یک باب مخزن ذخیره اصلی شهر میناب، مشکلات کمبود آب این شهر بطور کامل مرتفع شود.

وی همچنین با بیان اینکه در فصل زراعی جاری میزان بارش کاهش قابل ملاحظه ای داشته است، از مشترکین خواست، با مصرف بهینه، زمینه پایداری بیش از پیش آب را در طول تابستان فراهم کنند.