افزایش دو برابری ظرفیت برق شهرستان بهاباد

مدیر برق شهرستان بهاباد از افزایش دو برابری ظرفیت برق این شهرستان و ایجاد زیرساخت مناسب برای فعالیت صنایع خبر داد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس یحیی جعفری خواه در جریان اجرای پروژه احداث خروجی پست فوق توزیع جدیدالاحداث بهاباد ، گفت :در این پروژه ۱۶۰۰ متر […]

مدیر برق شهرستان بهاباد از افزایش دو برابری ظرفیت برق این شهرستان و ایجاد زیرساخت مناسب برای فعالیت صنایع خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس یحیی جعفری خواه در جریان اجرای پروژه احداث خروجی پست فوق توزیع جدیدالاحداث بهاباد ، گفت :در این پروژه ۱۶۰۰ متر کابل زمینی آلومینیوم ۱۸۵ و ۴۰۰ متر شبکه دومداره احداث شده است.

وی افزود : برای احداث کابل های خروجی پست جدید بهاباد یک میلیارد تومان هزینه شده است که نقش قابل توجهی در پایداری شبکه خواهد داشت.

این مسئول یادآور شد : پست جدید با ظرفیت ترانسفورماتور ۳۰ مگاوات جایگزین پست موبایل ۱۵ مگاواتی خواهد شد و از این رو زمینه استمرار انرژی الکتریکی شبکه برق در بهاباد افزایش خواهد یافت.

مدیر برق شهرستان بهاباد خاطرنشان کرد : شهرستان بهاباد به عنوان یکی از شهرستان های مهم دربخش کشاورزی استان شناخته می شود که با ایجاد این زیرساخت فنی مناسب،  شرایط برای رشد صنایع مولد به خوبی فراهم می شود.

 

برگزاری موفق رزمایش مدیریت مصرف برق طرح شهید عباسپور در یزد

فرمانده پایگاه شهید بهشتی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برگزاری موفق رزمایش مدیریت مصرف برق طرح شهید عباسپور در یزد خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، همزمان با رزمایش سراسری کشوری ، رزمایش مدیریت مصرف برق طرح شهید عباسپور در یزد به مدت دو ساعت در آستانه عید غدیرخم برگزار شد.

مهندس سیدحجت اله رضوی نسب با اشاره به حضور ۴۵ اکیپ سه نفره از نیروهای عملیاتی و بسیجی در سراسر استان گفت : در این طرح برق  ۸۶ مشترک بخش اداری اعم از ارگان های دولتی ، خصوصی و نظامی و ۳۱ واحد اداری قطع و از طریق دیزل ژنراتور برق آنان تامین شد.

وی کاهش ۱۰۰ درصدی مصرف برق در ساعات اوج بار اداری و کاهش ۵۰ درصدی ۵۵ اداره و ۲۵ واحد تجاری را از جمله اقدامات این رزمایش برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد : در مجموع و در بخش دیزل ژنراتور ۶.۳ مگاوات صرفه جویی و در بخش اداری و اصناف ۴.۸ مگاوات صرفه جویی برق داشته ایم.

فرمانده پایگاه شهید بهشتی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یادآور شد : مجموع مصرف زمان عادی این واحدعا ۳۲ مگاوات بود که در زمایش مذکور ۳۳ درصد مدیریت و صرفه جویی در مصرف برق را شاهد بوده ایم.