افتتاح ۷ طرح برق رسانی در بندرعباس

در پنجمین روز ازهفته دولت، هفت پروژه شرکت توزیع برق در بندرعباس با حضور همتی استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید. مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان در آیین‌افتتاح پروژه های برقرسانی گفت: پروژه تجهیز پست زمینی برق در خیابان فجر بندرعباس شامل یک دستگاه ترانسفورماتور ۸۰۰ کاوا ، دو دستگاه تابلوی فشار متوسط، دو […]

در پنجمین روز ازهفته دولت، هفت پروژه شرکت توزیع برق در بندرعباس با حضور همتی استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان در آیین‌افتتاح پروژه های برقرسانی گفت: پروژه تجهیز پست زمینی برق در خیابان فجر بندرعباس شامل یک دستگاه ترانسفورماتور ۸۰۰ کاوا ، دو دستگاه تابلوی فشار متوسط، دو دستگاه تابلوی فشارضعیف و اجرای شبکه فشار متوسط زمینی به طول ۵۰۰ متر می باشد که با هدف تأمین برق ۶۰ مشترک جدید و با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال به نمایندگی از سایر پروژه های توزیع برق در شهرستان بندرعباس‌ به بهره برداری رسید.

مهندس عبدی گفت: امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، هفت پروژه شامل توسعه و اصلاح ۸۰ کیلومتر شبکه، ۱۴۰ دستگاه پست برق و یک هزار و ۱۲۸ دستگاه چراغ معابر در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس با اعتبار ۴۹۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از ۷۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۳۸ میلیارد ریال در طول هفته دولت در سراسر استان ،۸ هزار و ۹۳ مشترک جدید در هرمزگان از نعمت برق بهره مند می شوند.