افتتاح ۱۰ پروژه صنعت برق در ۳ استان کشور

۱۰ پروژه صنعت برق در استان‌های کرمان، فارس و کرمانشاه با اعتبار ۳۳۶ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و در هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز “رضا اردکانیان” با افتتاح ۱۰ پروژه برقی در قالب پنج طرح در سه استان کشور قطار پویش #هرهفته_الف_ب_ایران را […]

۱۰ پروژه صنعت برق در استان‌های کرمان، فارس و کرمانشاه با اعتبار ۳۳۶ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و در هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز “رضا اردکانیان” با افتتاح ۱۰ پروژه برقی در قالب پنج طرح در سه استان کشور قطار پویش #هرهفته_الف_ب_ایران را به ایستگاه هفتم رساند که از این تعداد پروژه، چهار پروژه در استان کرمان، سه پروژه در استان کرمانشاه و سه پروژه نیز سهم استان فارس است.
بر این اساس، در استان کرمان دو نیروگاه خورشیدی، افتتاح پست ۱۳۲ کیلوولت ریگان و افزایش ظرفیت منوجان ۲ با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
همچنین، در استان کرمانشاه سه پروژه افزایش ظرفیت پست روانسر، کنگاور و سرپل ذهاب ۲ نیز با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان و دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
طبق برنامه، در استان فارس نیز دو پروژه افزایش ظرفیت پست و یک پروژه پست حسن آباد با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.