افتتاح پروژه های شرکت توزیع برق استان سمنان

با حضور وزیر نیرو و در نخستین هفته پویش #هر هفته_ الف_ ب_ ایران، پروژه های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افتتاح شد. در آئین افتتاح همزمان پنج طرح بزرگ شبکه توزیع نیروی برق کشور در قالب هشت هزار و ۱۴۲ پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در ۳۱ استان، که […]

با حضور وزیر نیرو و در نخستین هفته پویش #هر هفته_ الف_ ب_ ایران، پروژه های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افتتاح شد.

در آئین افتتاح همزمان پنج طرح بزرگ شبکه توزیع نیروی برق کشور در قالب هشت هزار و ۱۴۲ پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در ۳۱ استان، که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و شماری از مسئولان وزارت نیرو، شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع برق کشور همراه بود، ۱۲ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان نیز به صورت همزمان افتتاح شد.

پروژه های “ساخت و ساز” و “ساز و کار” افتتاحی این شرکت در محورهای: تامین برق، سرمایه گذاری در سیستم های GIS و ICT  اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی، طرح های کاهش تلفات انرژی الکتریکی، ایجاد قدرت مانور، توسعه و بهبود سیستم های روشنایی معابر، تعویض کنتور و کاهش پیک است.

گـفتنی است: در اولـین هفته پـویش سال ۱۴۰۰، ۱۲ پروژه شرکت توزیع بـرق استان سمنان همزمان با سایر پروژه های شرکت‌های توزیع برق با حجم سرمایه گذاری ۴۱۳ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.

خاطر نشان می سازد: این آئین که به صورت ویدیو کنفرانسی و ارتباط تصویری با مرکز پایش صنعت برق ایران انجام شد، افتتاح همزمان پنج طرح بزرگ شبکه توزیع نیروی برق کشور در قالب هشت هزار و ۱۴۲پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در ۳۱  استان، با حجم سرمایه‌گذاری دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان افتتاح شدند.