افتتاح پروژه آبرسانی به ۵ روستای مجموعه مظفری شهرستان کوار

طی مراسمی با حضور نماینده ی مردم شهرستان های کوار،خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی، پروژه ی آبرسانی به روستاهای مجموعه ی مظفری شهرستان کوار گشایش یافت. ⚜️به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام گشول امام جمعه ، رحیمی مظفری نماینده ی […]

طی مراسمی با حضور نماینده ی مردم شهرستان های کوار،خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی، پروژه ی آبرسانی به روستاهای مجموعه ی مظفری شهرستان کوار گشایش یافت.

⚜️به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام گشول امام جمعه ، رحیمی مظفری نماینده ی مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی ، رضا عسکری معاون بهره برداری و توسعه ی آب شرکت آبفا استان فارس، ظفرآبادی رئیس هیأت مدیره ی مجمع خیرین آبرسان استان فارس، اشکان کاظمی فرماندار، سید نعمت الله حسینی مدیر امور آبفا، ،جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان کوار، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای مجموعه ی مظفری شهرستان کوار، پروژه ی آبرسانی به ۵ روستای این مجموعه با صرف اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

بنابراین گزارش در این مراسم رحیمی مظفری نماینده ی مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با اشاره به وضعیت مطلوب آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان کوار، به تمجید از شرکت آبفا استان فارس و امور آبفا شهرستان کوار پرداخت و اقدامات انجام شده در حوزه ی آبرسانی به مردم این شهرستان را کم نظیر و جهاد آبرسانی توصیف نمود.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است: در این مراسم رضا عسکری معاون بهره برداری و توسعه ی آب شرکت آبفا استان فارس نیز طی سخنانی به تشریح مشخصات فنی پروژه ی مورد بهره برداری پرداخت و گفت: این پروژه شامل حفر، تجهیز و برق رسانی به یک حلقه چاه آهکی به عمق ۳۰۰ متر می باشد که با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با مشارکت مالی خیرین نیکوکار و مجمع خیرین آبرسان استان فارس آماده ی بهره برداری شده است. وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ۲۱۰۰ دخانوار از مردم روستاهای آباده ی آبگرم، مظفری، قصیرا، شهرک سرود و قلعه ی نو در قالب مجموعه ی آبرسانی مظفری از مزایای آبرسانی آن بهره مند گردیدند.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام گشول امام جمعه ی شهرستان کوار نیز در سخنانی کوتاه از شرکت آبفا استان فارس و دست اندر کاران اجرای این پروژه تقدیر نمود و خواستار همت مجدانه در مدیریت مصرف و همچنین صرفه جویی در مصرف آب توسط مردم روستا های بهره مند شد.