افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های آبرسانی در زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در هفته دولت ۱۵ طرح آبرسانی با اعتباری افزون بر ۲۶۹ میلیارد ریال در استان زنجان به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود. «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: از این تعداد طرح ۲۱۱ میلیارد ریال افتتاح و ۵۸ میلیارد ریال کلنگ […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در هفته دولت ۱۵ طرح آبرسانی با اعتباری افزون بر ۲۶۹ میلیارد ریال در استان زنجان به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: از این تعداد طرح ۲۱۱ میلیارد ریال افتتاح و ۵۸ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد که به این ترتیب گام بزرگی در توسعه زیرساخت های آبرسانی استان به ویژه در بخش روستایی برداشته می شود.

وی افزود: افتتاح مخازن ذخیره آب در روستاهای کهلا، حی، استرود، سقرچین و زاغج به تعداد ۵ باب با حجم ۱۶۰۰ متر مکعب در شهرستان خدابنده از جمله این طرح ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای بیش از ۳۲ کیلومتر عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و بیش از ۱۱ کیلومتر خط انتقال در روستاهای شهرستان خدابنده نیز از دیگر طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی بیان داشت: بهره برداری از دو باب مخزن ذخیره آب به حجم ۵۵۰ متر مکعب، بیش از ۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاهای قلتوق، قره تپه، و قبله بلاغی با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال نیز از جمله طرح هایی است که طی هفته دولت در شهرستان زنجان انجام می شود.

جزءقاسمی گفت: در شهرستان طارم نیز، مخزن ۳۰۰ متر مکعبی روستای آستاکل به همراه ۳.۷ کیلومتر شبکه توزیع با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: افتتاح یک واحد ایستگاه پمپاژ و بهره برداری از ۴ کیلومتر خط انتقال در روستای سنبل آباد از توابع شهرستان سلطانیه با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح هایی است که امسال در هفته دولت انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه در روستای عمیدآباد از توابع شهرستان ابهر و بهره برداری از یک حلقه چاه آب و ۱.۳ کیلومتر خط انتقال در روستای اوچ تپه شهرستان ایجرود را از دیگر طرح های قابل افتتاح شرکت آبفا استان زنجان در هفته دولت برشمرد.

وی افزود: آیین آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب به شهرک گلشهر کاظمیه به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی ایستگاه پمپاژ روستای قروه در شهرستان ایجرود از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب در هفته دولت سال جاری است.