افتتاح طرح آبرسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر

عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز با اشاره به تسریع در طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد و قطع انشعابات غیرمجاز از جمله خانه باغ‌ها در اولویت قرار دارد. وی از تکمیل پروژه‌های آبرسانی در ۲۴ روستای استان […]

عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز با اشاره به تسریع در طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد و قطع انشعابات غیرمجاز از جمله خانه باغ‌ها در اولویت قرار دارد.
وی از تکمیل پروژه‌های آبرسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح آبرسانی به ۲۴ روستا در استان بوشهر با اعتبار ۶۵۸ میلیارد ریال اجرا شد که همزمان با حضور وزیر محترم نیرو در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران از طریق ویدئو کنفرانس فردا افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طول خط انتقال این پروژه‌ها را ۲۵ کیلومتر دانست و افزود: برای اجرا این طرح‌های آبرسانی بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع در روستاها اجرا شده است.
حمزه‌پور، تأمین پایداری آب، رفع مشکلات شبکه آب روستاها و جلوگیری از هدر رفت آب از شبکه‌های فرسوده را از اهداف طرح آبرسانی یاد شده دانست و تصریح کرد: در اجرا طرح آبرسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر ۲ هزار و ۵۳۷ خانوار با جمعیت بیش از ۱۸ هزار نفر از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه منابع آب این طرح‌ها از محل خط آبرسانی کوثر و چاه‌های تنگ‌سدر تأمین شده است افزود: طرح‌های مهم دیگر آبرسانی در روستاها و شهرهای استان بوشهر در حال اجرا است که امسال در ایام مختلف افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.