اطلاع‌رسانی و اقناع افکار‌عمومی در جهت جلب مشارکت مردم در پیک بار ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، با کارکنان دفتر روابط عمومی شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی ضمن تبریک روز روابط عمومی به تمامی دست اندرکاران و دغدغه‌مندان این حوزه، ایجاد تعامل موثر در شرکت را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، با کارکنان دفتر روابط عمومی شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی ضمن تبریک روز روابط عمومی به تمامی دست اندرکاران و دغدغه‌مندان این حوزه، ایجاد تعامل موثر در شرکت را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های عملکردی دفتر روابط عمومی در شرکت دانست.

وی با اشاره به تغییر و تحول نیاز‌های جامعه، ضرورت تقویت و به‌روز‌رسانی نحوه ارتباط‌گیری با جامعه را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر و با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، شرایط بسیار سخت پیک‌بار امسال باید به گونه‌‌ای مدیریت و کنترل شود که باعث تحمیل خاموشی و فشار به مردم نشود.

اسدی با اشاره به حساسیت‌ و تخصصی بودن حوزه روابط عمومی یادآور شد: این حوزه نیازمند توجه و درک مناسب است و حساسیت امور این دفتر در تمامی حوزه‌ها باید برای همکاران تبیین شود تا تعامل کارکنان و مدیران سازمان با دفتر روابط عمومی، موجب بهبود عملکرد روابط عمومی و شرکت شود.

وی حوزه‌های پیک‌سایی، تجاوز به حریم و سرقت تجهیزات را از معضلات صنعت برق برشمرد و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و اقناع افکار‌عمومی باید به شیوه‌‌ای صورت گیرد که منجر به همکاری و همراهی مردم در این حوزه‌ها شده و از بروز مشکلات جلوگیری شود.

مجید دهقان مدیر روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد نیز ضمن قدردانی از رابطان خبری و  فعالان حوزه ارتباطات این شرکت،  بخشی از فرایند ارتباطات یک سازمان را کارگزاران و کارمندان دفتر روابط عمومی و بخش مهم دیگر را مدیران و دیگر کارمندان و سایر ذی‌نفعان عنوان کرد و گفت: حسن نیت و تعامل موثر آن‌ها با روابط عمومی، علاوه بر بهبود عملکرد روابط عمومی موجب توسعه سازمان نیز می‌شود.

وی افزود: زندگی بدون ارتباطات انسانی امکانپذیر نیست و روابط عمومی یک سازمان در واقع روح و کالبد ارتباطات اجتماعی آن سازمان است که بی‌توجهی به آن، مشکلات و چالش‌هایی را پدید خواهد ‌آورد.

دهقان دغدغه روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد را تاثیرگذاری مثبت و توسعه سازمان عنوان و تصریح کرد: پیشبرد اهداف روابط عمومی در راستای رسالت و اهداف صنعت برق بوده و ما پذیرای پیشنها‌ها، انتقادات و نظرات همه ذی‌نفعان شرکت هستیم.

دیگر کارکنان دفتر روابط عمومی نیز در ادامه این نشست به بیان پیشنهاد‌ها و نظرات خود پرداختند.