اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرستان ابهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در سال جاری ۹ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه را در شهرستان ابهر در دستور کار قرار دارد. «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: از این میزان عملیات، ۵ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه و ۴ کیلومتر نیز عملیات توسعه شبکه توزیع آب می باشد. […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در سال جاری ۹ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه را در شهرستان ابهر در دستور کار قرار دارد.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: از این میزان عملیات، ۵ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه و ۴ کیلومتر نیز عملیات توسعه شبکه توزیع آب می باشد.

وی افزود: برای اجرای این عملیات اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: همچنین توسعه خدمات آبرسانی در روستاها از دیگر اهداف کاری شرکت در سال جاری می باشد.

جزء قاسمی ادامه داد: اجرای پروژه آبرسانی به روستای مهستان با مشارکت قرارگاه بسیج سازندگی و اصلاح خط انتقال ارهان و دولت آباد از جمله این طرح ها می باشد.

وی بیان داشت: اجرای طرح های مختلفی همچون بهسازی و محوطه سازی، شست و شو و ضد عفونی مخازن، تخلیه و نصب شناور و ایمن سازی تجهیزات و تاسیسات آب روستایی از دیگر برنامه های شرکت آبفا استان زنجان در شهرستان ابهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پیگیری تجهیز و بهره برداری از چاه جدید روستای قروه و فنوش آباد با اعتبار ۶ میلیارد نیز از جمله طرح های بخش روستایی شرکت در شهرستان ابهر می باشد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر توسعه زیرساخت ها و خدمات آب روستایی حفاظت از این تاسیسات نیز جزو اهداف شرکت آبفا محسوب می شود افزود: امسال ۱۵ فقره سیستم های نظارتی و هشدار دهنده در تاسیسات آب روستایی شهرستان ابهر نصب و راه اندازی می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیگیری تحت پوشش قرارگیری ۸ روستا در شهرستان ابهر طی سال جاری نیز دیگر برنامه کاری شرکت آبفا در این شهرستان می باشد که پس از بررسی احراز شرایط در این هشت روستا اجرایی خواهد شد.