اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی شهرستان قدس

شبکه آبرسانی به طول ۲۸۵۰ متر در شهرستان قدس اصلاح شد و توسعه یافت. به گزارش شرکت آب وفاضلاب غرب استان تهران و به نقل از مدیر امور آبفای شهرستان قدس، طی سال های اخیر شاهد رشد روز افزون جمعیت در شهرستان قدس بوده ایم و به منظور خدمات رسانی مطلوب در راستای توسعه شهری، […]

شبکه آبرسانی به طول ۲۸۵۰ متر در شهرستان قدس اصلاح شد و توسعه یافت.

به گزارش شرکت آب وفاضلاب غرب استان تهران و به نقل از مدیر امور آبفای شهرستان قدس، طی سال های اخیر شاهد رشد روز افزون جمعیت در شهرستان قدس بوده ایم و به منظور خدمات رسانی مطلوب در راستای توسعه شهری، در ۵ ماهه نخست سال جاری ۲۸۵۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این شهرستان اجرا شده است.

بهزاد رضوانی افزود: اجرای اطلاح شبکه توزیع و توسعه خطوط انتقال آب با لوله هایی در اقطار ۹۰، ۱۱۰، ۲۰۰، ۳۵۰ و ۴۰۰ میلیمتری و از جنس پلی اتیلن انجام شده است که بر اساس نیاز آبی زمان حال و آتی شهرستان در نظر گرفته شده است.

رضوانی اظهار داشت: اجرای این لوله گذاری ها در نقاط مختلف شهرستان انجام شده است و مهمترین مزیت اصلاح شبکه توزیع فرسوده جلوگیری از هدر رفت آب و حوادث احتمالی همچنین پیشگیری از افت فشار شبکه در ساعات اوج مصرف  می باشد و همواره اصلاح شبکه های فرسوده در دستور کار آبفا قرار دارد.

مدیر امور آبفای شهرستان قدس در ادامه گفت: پس از توسعه و اصلاح شبکه در خیابانهای مذکور این امور اقدام به اصلا ح ۳۱۱ رشته  انشعاب آب درکوچه های میثم، سرو، پیمان، علی اکبر، حسینی  کرده است.

در پایان رضوانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه هدر رفت آب مراتب را سریعاً از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اطلاع دهند تا نسبت به ترمیم اقدام لازم انجام شود.

 

بهبود کمی و کیفی آب شرب روستای فرارت شهرستان شهریار

با اجرای عملیات عمرانی آب شرب مردم روستای فرارت واقع در شهرستان شهریار از سطح کیفی و کمی بالاتری برخوردار خواهد شد.

مدیر امور آبفای شهر وحیدیه با اعلام این خبر گفت: پس از تحویل گیری آبرسانی روستاها به آبفای شهری اقدامات خوب و کارشناسی در این خصوص صورت گرفته است که از جمله اجرای طرح های عمرانی می باشد.

ناصر کولیوند افزود: شبکه آبرسانی روستای فرارت به دلیل فرسودگی و پاسخگو نبودن به نیاز آبی مردم روستا سبب ایجاد مشکلاتی از جمله شکستگی شبکه و هدر رفت آب، افت فشار در شبکه توزیع خصوصاً زمان اوج مصرف شده بود که با تلاش همکاران فنی و بهره برداری اصلاح شد.

کولیوند اظهار داشت: این عملیات به طول ۳۰۰ متر در محدوده خیابان های فتح المبین و همچنین کوچه های فرعی این خیابان و همچنین اصلاح ۵۰ رشته انشعاب آب فرسوده مشترکین اجرا شده است و نقش بسزایی در افزایش سطح کیفی و کمی آب شرب این روستا دارد.