اصلاح و بهینه سازی ۱۸۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار درشهرستان قروه در ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از چشم انداز عملیات اصلاح و بهینه سازی ۱۸۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهداردر این شهرستان در سال ۱۴۰۰با اعتباری بالغ بر ۲۳۳ میلیارد ریال خبر داد. مدیر توزیع برق شهرستان قروه با چشم انداز ویژه به سال۱۴۰۰ و شعار سال ( تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی […]

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از چشم انداز عملیات اصلاح و بهینه سازی ۱۸۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهداردر این شهرستان در سال ۱۴۰۰با اعتباری بالغ بر ۲۳۳ میلیارد ریال خبر داد.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه با چشم انداز ویژه به سال۱۴۰۰ و شعار سال ( تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ) عنوان کرد : با هدف پایداری و اصلاح ساختار شبکه و به منظور ساماندهی و استمرار خدمات دهی به مشترکان و پایداری خطوط برق ، عملیات اصلاح و بهینه سازی ۱۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی شهری و روستایی در سطح این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق کردستان اجرا و عملیاتی خواهد شد.

فرهاد میمنت آبادی در ادامه اذعان داشت: در سال ۹۹ با اجرای ۱۳۰ کیلومتر اصلاح شبکه به کابل خودنگهدار که ۷۴ کیلومتر مربوط به اصلاح شبکه روستایی و ۵۶ کیلومترمربوط به اصلاح شبکه شهری با اعتبار ۱۱۰  میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال بوده است .

  • وی درادامه  چشم انداز و اهداف این مدیریت برای سال جدید را اینگونه عنوان کرد و گفت: طرح اصلاح ۱۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف توزیع برق به کابل خودنگهدار، و اصلاح شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان ، احداث ۸ کیلومتر شبکه برای تغذیه برق مشترکان جدید و همچنین اصلاح ولتاژ در سه ناحیه این شهرستان با احداث و افزایش قدرت پست جدید، در نظر گرفته شده است تا در کنار رفع فرسودگی شبکه و واگذاری انشعابات جدید در سال رفع موانع تولید، با جهش بیشتری شتاب گیرد .

وی در پایان یادآور شد: از جمله مزایای تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار حمایت از بخش های خصوصی و استفاده از پیمانکاران بومی در جهت ارتقاء سطح کیفیت ، کاهش قیمت تمام شده و زمان ارائه خدمت رسانی به مردم و تلاش در تامین نیازهای آنان خواهد بود.