اصلاح و بهینه سازی تاسیسات و تجهیزات برقرسانی روستای قروچای

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان ازاصلاح و بهینه سازی خطوط تأسیسات و تجهیزات برقرسانی روستای قروچای از توابع شهرستان دهگلان با اعتباری بالغ بر شش هزار و ۳۹۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کیومرث آقا محمدی در تشریح این خبر گفت: قدمت شبکه توزیع برق این […]

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان ازاصلاح و بهینه سازی خطوط تأسیسات و تجهیزات برقرسانی روستای قروچای از توابع شهرستان دهگلان با اعتباری بالغ بر شش هزار و ۳۹۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کیومرث آقا محمدی در تشریح این خبر گفت: قدمت شبکه توزیع برق این روستا، بیش از ۳۵ سال و با جمعیت بیش از ۳۰۰۰  نفر، دارای ۱۰۹۶ مشترک برق است که با توجه به فرسودگی و عارضه دار بودن شبکه موجود، عملیات بهسازی تأسیسات برق آن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ایمنی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه دراین طرح بیش از ۲۰۰۰ مترشبکه فشارمتوسط هوایی بهینه سازی و پایه های فرسوده برق تعویض شدند، از اضافه نمودن یکدستگاه پست ترانسفورماتور هوایی و جابجایی پست هوایی موجود به مرکز بار نیز خبر داد.

آقامحمدی در ادامه سخنان خود افزود:  این پروژه براساس سایت پلان جهانی و بمنظورساماندهی حریم، کاهش تلفات انرژی و افزایش پایداری شبکه و همچنین منظر بصری روستای قروچای اجرا شد.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان در پایان سخنان خود اذعان داشت: مناطقی که دچارمشکل برق هستند همواره رصد و شناسایی شده و در خصوص بهبود شرایط آنها با قید اولویت برنامه ریزی و اقدام عملیاتی انجام می شود.