استفاده بهینه از برق با شکست رکورد پیک بار دو چندان می شود.

«بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به اینکه رکورد پیک بار سال قبلی شکسته شده است ضرورت استفاده بهینه از برق دو چندان می شود. وی با اشاره به اینکه رکورد مصرف برق ۴۰ روز زودتر از سال قبل شکست، افزود: برای آنکه همه از نعمت برق برخوردار […]

«بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به اینکه رکورد پیک بار سال قبلی شکسته شده است ضرورت استفاده بهینه از برق دو چندان می شود.
وی با اشاره به اینکه رکورد مصرف برق ۴۰ روز زودتر از سال قبل شکست، افزود: برای آنکه همه از نعمت برق برخوردار بشوند باید استفاده خردمندانه از برق را در اولویت قرار داد و با اجرای راهکارهای ساده، مدیریت مصرف برق را اجرا و پیاده سازی کنیم.
وی افزود: همه جای دنیا در ایام پیک مصرف که بازه بسیار کوتاهی است بر روی استفاده بهینه از انرژی برق تاکید می شود چرا که کوتاه بودن دوره زمانی پیک بار، سرمایه گذاری های کلان و هنگفت برای احداث نیروگاه های جدید را توجیه ناپذیر می کند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات در سرنوشت هر کشوری مهم بوده و ضمن حضور پرشور در انتخابات، شرکت برق منطقه ای گیلان برای تامین برق مطمئن و پایدار در حالت آمادگی کامل قرار دارد.