ارسال ۴۶۶ اثر به سومین جشنواره ملی داستان آب در اصفهان

دبیر هنری سومین جشنواره ملی داستان آب با اشاره به استقبال شرکت‌کنندگان از این جایزه به ارسال ۴۶۶ اثر به دبیرخانه جایزه اشاره کرد. سلمان باهنر با تأکید بر تنوع شرکت‌کنندگان ایرانی و غیر‌ایرانی گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره از ۳۱ استان کشور آثار خود را ارسال کرده اند که به نوعی می توان […]

دبیر هنری سومین جشنواره ملی داستان آب با اشاره به استقبال شرکت‌کنندگان از این جایزه به ارسال ۴۶۶ اثر به دبیرخانه جایزه اشاره کرد.

سلمان باهنر با تأکید بر تنوع شرکت‌کنندگان ایرانی و غیر‌ایرانی گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره از ۳۱ استان کشور آثار خود را ارسال کرده اند که به نوعی می توان گفت تنوع ترکیب آنها بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به فراگیری جشنواره در سومین دوره برگزاری افزود: به جز اصفهان از استانهایی چون سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ایلام، خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان غربی و شرقی، کرمان، لرستان، گیلان، تهران، یزد، همدان و… آثار به دبیرخانه ارسال شده است.

باهنر با تأکید بر این که از خارج از مرزهای ایران از کشورهای کانادا، آلمان، ایتالیا و …. هم آثار به دبیرخانه ارسال شده است، اضافه کرد: بخش های سومین جشنواره ملی داستان آب مشتمل بر داستان کوتاه، نزدیک داستان (خاطره، روایت)، داستان کودک و نوجوان و جستار است.

وی با بیان این که بخش جُستار و مقاله‌ علمی‌روایی با محوریت آب امسال برای نخستین بار به بخش های جشنواره افزوده شده است، تصریح کرد:  نوشتاری که در بستر روایتی جذاب، دانشِ مخاطب را نسبت به آب بالا ببرد در این بخش جای می گیرد.

دبیر هنری نخستین جشنواره داستانی آب ادامه داد: تعداد آثار پذیرفته شده در هر بخش و اسامی راه یافتگان به مرحله داوری نهایی به زودی در سایت www.esrw.ir  و درگاه های مجازی جشنواره اعلام می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آنها مراجعه کنند.

باهنر افزود: لیست آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به تفکیک مشارکت استان ها و کشورها، هم اکنون بر درگاه های جشنواره قرار دارد.