ارتقای کمی و کیفی آب روستاهای بخش مرکزی و قلعه نو شهرستان ری

مدیر ناحیه ۴ (شهرری) آبفای منطقه ۶ تهران از استمرار تلاش ها و اقدامات ویژه آبفای شهرستان ری به منظور ارتقای کمیت و کیفیت آب روستاهای بخش مرکزی و قلعه نو خبر داد. عبدالله مجاهد افزود: از یک سال پیش تعداد ۱۷ روستا در بخش مرکزی و قلعه نو شهرستان ری زیر پوشش خدمات رسانی […]

مدیر ناحیه ۴ (شهرری) آبفای منطقه ۶ تهران از استمرار تلاش ها و اقدامات ویژه آبفای شهرستان ری به منظور ارتقای کمیت و کیفیت آب روستاهای بخش مرکزی و قلعه نو خبر داد.
عبدالله مجاهد افزود: از یک سال پیش تعداد ۱۷ روستا در بخش مرکزی و قلعه نو شهرستان ری زیر پوشش خدمات رسانی این ناحیه قرار گرفته است که از روز نخست تحویل گیری تا به امروز با وجود مشکلات و کمبودهای شدید زیرساختی، تاسیساتی و منابع، تلاش ها و اقدامات ویژه ای در زمینه ارتقای کمی و کیفی آب این روستاها از سوی شرکت آب و فاضلاب منطقه۶تهران انجام شده است.
او به آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: درهمین راستا درهفته ای که گذشت، بازسازی شبکه و چاه های تامین کننده آب این روستاها در دستور کار قرار گرفت و دو دستگاه شیرخط ۱۵۰ میلی متری و یک دستگاه شیر یک طرفه بر روی جاه روستای نظامی (جی ۷ ) نصب شد.
مدیر ناحیه۴ (شهرری) تعمیر و ترمیم لوله های آسیب دیده و درب های تاسیسات سر چاهی را از دیگر اقدامات انجام شده دراین زمینه برشمرد و افزود: درادامه این طرح ، خط لوله ۴۰۰ میلی متری ایرانیت(آزبست) آبرساتی به روستاهای زیر پوشش ترمیم شد. ترمیم و تعمیر این لوله با توجه به جنس و قدمت لوله و نبود جنس و اتصالات مناسب جهت تعمیر با مشکلات زیادی روبرو شد که با استفاده از تجربه همکاران با تجربه حوزه بهره برداری و ساخت قطعات دست ساز، در کمترین زمان و با دقت مثال زدنی انجام شد.
عبدالله مجاهد در پایان ضمن قدردانی از نظارت و همراهی معاونت بهره برداری آبفای منطقه۶تهران، از همت و تلاش سید عباس امیری، مدیر و نیروهای سخت کوش امداد و بهره برداری ناحیه۴( شهرری) در اجرای این طرح اصلاح و بازسازی قدردانی کرد.
ناحیه۴(شهرری) آبفای منطقه۶تهران در منطقه۲۰ شهرداری تهران به ۵۵هزار و ۵۰۰ مشترک آب و ۴۶ هزار مشترک فاضلاب خدمات رسانی می کند.