ارتش همیشه و در همه بحران ها همراهی بسیار بالایی با استان داشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با فرمانده ارشد نظامی آجا در گلستان به مناسبت گرامیداشت روز ارتش ، این روز را به همه خادمان حفاظت از این مرز و بوم خصوصاً دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان گلستان، مهندس سید محسن حسینی در […]

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با فرمانده ارشد نظامی آجا در گلستان به مناسبت گرامیداشت روز ارتش ، این روز را به همه خادمان حفاظت از این مرز و بوم خصوصاً دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان گلستان، مهندس سید محسن حسینی در دیدار با سرهنگ سهراب اصغرزاده، فرمانده ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش گفت:  ارتش همیشه و در همه بحران ها همراهی بسیار بالایی با استان داشته است و به ویژه در سیل سال ۹۸ با همه امکانات و قوا در خدمت مردم استان و به ویژه شهرستان های آق قلا و گمیشان بود و خدمات بسیاری به مردم ارائه داد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان بیان کرد: استان گلستان همزاد با سیل است و در طول تاریخ هر چند سال یک بار با این پدیده در استان مواجه بوده و هستیم که البته برای مدیریت آن نیازمند اقدامات بسیاری در سطح استان است.
مهندس حسینی با توجه کمبود آب شرب گرگان اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان چاه های کشاورزی روشن می شود با کمبود آب چاههای شرب و افت فشار آب به ویژه در شهر گرگان رو به رو می شویم که یکی از راه حل های این چالش ، افزایش مخازن ذخیره، اصلاح شبکه های فرسوده و همچنین مصرف بهینه و درست آب است.
وی افزود: سد میرداماد در منطقه شصت کلاته در سال جاری کد اجرایی گرفته است و احداث آن می تواند یک چهارم آب مصرفی شهر گرگان را تامین نماید.
فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران اظهار کرد: امسال از ۲۱ فروردین تا سوم اردیبهشت به عنوان دهه گرامیداشت ارتش نامگذاری شده است.
سرهنگ سهراب اصغرزاده افزود: یکی از ماموریت های ارتش در کنار ماموریت های نظامی، مردم یاری است که در زمان حوادث مانند سیل و زلزله و آتش سوزی و ..در کنار مردم است و خدمت رسانی می کند.
وی بیان کرد: در سیل سال ۹۸ نیز از همان ابتدا ارتش در کنار مردم شهرستان های آق قلا و گمیشان در بخش های مختلف خدمت رسانی کرد و همواره آماده خدمت در بحرانها به مردم عزیز استان است.