ارتباط بیشتر با صنعتگران و تولید کنندگان در نمایشگاه

یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی در اصفهان با حضور مدیران صنعت برق اصفهان آغاز به کار کرد و تا ۲۳ مهرماه نیز ادامه دارد . این دو نمایشگاه میزبان ۸۶ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط با برق، اتوماسیون صنعتی، لوستر و روشنایی خواهند بود و شرایطی را فراهم […]

یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی در اصفهان با حضور مدیران صنعت برق اصفهان آغاز به کار کرد و تا ۲۳ مهرماه نیز ادامه دارد .

این دو نمایشگاه میزبان ۸۶ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط با برق، اتوماسیون صنعتی، لوستر و روشنایی خواهند بود و شرایطی را فراهم می‌آورند تا شرکت‌ها، به‌روزترین تجهیزات، خدمات و کالاهای خود را در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان، علاقه مندان و فعالان این حوزه قرار دهند.شرکت‌های حاضر در این دو رویداد نمایشگاهی، در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوییچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت دارند.

این شرکت‌ها از استان‌های اصفهان، تهران، بوشهر، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی و یزد در این دو رویداد نمایشگاهی حضور خواهند داشت. همچنین شرکت ویستا تجهیز به عنوان نماینده تولیدکنندگان آلمانی در یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی حضور دارند.
مهندس حمید علاقمندان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با تاکید بر حضور موثر در نمایشگاه گفت: خوشحالیم که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه بر پا شد و این اولین حضور صنعت برق در محل جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان است .وی در ادامه حضور شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق در این نمایشگاه را یک رویکرد دو سویه دانست چرا که فرصتی برای ارائه خدمات است و ما می‌توانیم در نمایشگاه خدماتمان را به مردم و مشترکین ارائه دهیم .اما در این نمایشگاه ما به نوعی میزبان هم هستیم ،چون صنعتگرانی که می آیند و خدمات خود را عرضه می‌کنند در واقع میزبان و خریدار خدماتشان شرکت های توزیع برق منطقه ای و توزیع برق است و حضور ما به واسطه ارتباط بیشتر با صنعتگران و تولید کنندگان در این نمایشگاه است .

ارائه دستاوردهای برق به بازدیدکنندگان

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما در یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی دستاوردهایی را که طی دو سال گذشته انجام دادیم به بازدید کنندگان و علاقمندان ارائه می‌دهیم گفت : از جمله این خدمات سیستم های دوربان و سیستم های پایشمان و یکسری موارد مثل سیستم های اسکادا و نرم افزارها است که به عنوان دستاورد ارائه می‌دهیم. علاقمندان به حذف قبوض کاغذی هم اشاره کرد و عنوان داشت : در بحث ارائه خدمات غیر حضوری موفق بودیم و همین خدمت هم در این نمایشگاه ارائه می شود .وی افزود: ما به عنوان یک شرکت نو آور در جهت الکترونیکی کردن کنتورهای برق مردم قدم برداشته ایم و در حال حاضر موفق شده ایم تا کنتورهای مشترکین را در بخش صنعتی و کشاورزی و تمامی مشترکینی که خارج از شهرها هستند را به کنتورهای فهام تبدیل کنیم.
وی متذکر شد :  در حال حاضر به صورت تعامل دو طرفه حدود  ۶۰ درصد باری که مصرف می‌کنیم را هر ده دقیقه یک بار رویت کرده و کنترل می‌کنیم و در این نمایشگاه نیز به این مسئله هم پرداخته شده است .
به دنبال خرد جمعی هستیم .
محمد گودرزی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان که به تازگی مدیریت روابط عمومی این شرکت را بر عهده گرفته نیز در این نمایشگاه در رابطه با برنامه های پیش رو در حوزه روابط عمومی گفت :هدف اصلی ما دوری از انجام کار تکراری و روزمره است و در واقع به دنبال مشارکت و همراهی عمومی و خرد جمعی است تا اگر اشتباه و خطایی  نیز در گذشته و حال داشته ایم جبران کنیم  و نگاهمان فقط به آینده است .وی متذکر شد : استفاده از تکنولوژی نو و ابزارهای تبلیغاتی نوین و البته هدفمند را مدنظر داریم تا چالش ها را در حوزه ارتباطات و روابط عمومی رفع کنیم و در واقع باید به دنبال رفع ضعفهایمان باشیم چرا که اگر ندانیم کجا ضعف داریم و آنها را رفع نکنیم تبلیغات و اطلاع رسانی ما هدفمند نخواهد بود .گودرزی اذعان داشت : امیدواریم مشترکین نیز  همپای ما و با نگاه به آینده از استقاده از  ابزارهای به روز استفاده کنند .
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان به این نکته نیز تاکید کرد که از هر ایده و فکری برای رشد روابط عمومی  استقبال می‌کنیم و اگر در توانمان باشد فورا انجام می‌دهیم و اگر نباشد نیز برنامه ریزی می‌کنیم تا در آینده حتمی انجام دهیم .
وی به  استفاده از ابزارهای نوین در نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت : ارائه خدمت QR Code را در این نمایشگاه تخصصی داریم و مردم می‌توانند با اسکن آن می‌تواند به هر خدمتی که بخواهند دسترسی پیدا می‌کنند.
گودرزی در ادامه به  یکی از مشکلاتی که با شرکت مخابرات وجود دارد اشاره کرد و گفت : متاسفانه تلفن های به روز شده ما را هنوز ۱۱۸ ندارد تا در اختیار مردم قرار دهد و مردم هنوز فرق بین شرکت های توزیع و شرکت برق منطقه ای  را نمی‌دانند و این یک چالش است که باید رفع کنیم تا مردم بدانند اگر مشکلی دارند باید به چه قسمتی و چطور تماس بگیرند. در حقیقت ما اطلاع رسانی را می‌خواهیم به خانه های مردم ببریم و اطلاع رسانی را از طریق کنتورها و جعبه کنتورها به خانه های مردم ببریم تا آنها هر اطلاعی خواستند روی جعبه کنتور خود داشته باشند و با یک اسکن ساده به آن دسترسی داشته باشند و نیاز نباشد تا به جایی مراجعه نمایند. به نظر من با استفاده از QR Code می‌توان تحولی عظیم را داشته باشیم و دنیا این را سالها قبل تجربه کرده و ما دیر به فکر افتادیم.
وی افزود: با توجه با اینکه گوشی های جدید هم قابلیت اسکن کیو آر کد را دارد نیاز به نصب برنامه خاصی نیست و امیدوارم تحول از این سمت آغاز شود .
گودرزی متذکر شد :استفاده از کیوسک‌های اطلاع رسانی نیز جزء تکنولوژی های بعدی است که مطمئنا استفاده خواهیم کرد، در واقع ما به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم و از همان ابزار خاص خودش برای اطلاع رسانی استفاده می‌کنیم.