اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۲۰۱۸-۴۵۰۰۱ توسط آبفا زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ایزو  ۲۰۱۸-۴۵۰۰۱ از موسسه(QAL)  گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این موفقیت با پیگیریهای مستمر همکاران دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات معاونت منابع انسانی، همکاری کارکنان مرکز پایش و کنترل کیفیت، […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ایزو  ۲۰۱۸-۴۵۰۰۱ از موسسه(QAL)  گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این موفقیت با پیگیریهای مستمر همکاران دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات معاونت منابع انسانی، همکاری کارکنان مرکز پایش و کنترل کیفیت، تصفیه خانه آب شهر زنجان و گروه ایمنی بهداشت و محیط زیست و دفتر مدیریت بحران شرکت آبفا استان زنجان به دست آمد.

وی افزود: پس از ممیزی شخص سوم توسط موسسه (QAL)، آزمایشگاه مرکزی آب و تصفیه خانه آب شهر زنجان موفق به اخذ گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی(ISO45001-2018) بر اساس ویرایش های جدید شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در ویرایش جدید این استاندارد که جایگزین ایزو(OHSAS-18001) شده است، تاکید بر مفاهیم نوینی همچون تدوین استراتژی بر اساس شناسایی عوامل درون و برون سازمانی، رویکرد مبتنی بر ریسک فرآیندی، شناسایی ریسکها و فرصتهای بهبود، دارد.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: با پیاده سازی این استاندارد شرکت می تواند از طریق فرآیندهای سیستماتیک و پایدار، به اهداف خود در پیشگیری از سوانح دست یافته و از طریق تقویت تعهد سازمانی، عملکرد سلامت و ایمنی شغلی را به صورت فعال و کنش گرانه بهبود بخشد.