اختتامیه مسابقه شعر و نقاشی مدیریت مصرف فرزندان کارکنان برق منطقه ای زنجان

آیین پایانی مسابقه شعر و نقاشی مدیریت مصرف فرزندان کارکنان برق منطقه ای زنجان برگزار شد. در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق با هدف آشنایی نونهالان با استفاده درست از این انرژی و پاسداشت زحمات خدمتگزاران صنعت برق یک دوره مسابقه شعر و نقاشی میان فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه ای زنجان برگزار شد. […]

آیین پایانی مسابقه شعر و نقاشی مدیریت مصرف فرزندان کارکنان برق منطقه ای زنجان برگزار شد.

در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق با هدف آشنایی نونهالان با استفاده درست از این انرژی و پاسداشت زحمات خدمتگزاران صنعت برق یک دوره مسابقه شعر و نقاشی میان فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه ای زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان، مدیرعامل این شرکت در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این مسابقه گفت: اقدامات آموزشی و همگانی کردن فرهنگ استفاده درست از منابع در کنار تلاش برای تامین انرژی باید از سوی مدیران صنایع برق جدی گرفته شود چراکه با توجه به افزایش روزافزون مصرف برق در کشور و هزینه بالای احداث نیروگاه ها و همچنین محدود بودن منابع، بهترین راهکار برای تداوم خدمت و ارائه برق پایدار، صرفه جویی است.

علی خلجی، خاموشی های اخیر را ناشی از مصرف نادرست و نابجا از برق در کشور توصیف کرد و گفت: قیمت ارزان برق در ایران موجب بسیاری از مصارف غیرضروری و گاه سوءاستفاده است باید با فرهنگ سازی به مبارزه با این مشکل برویم. ادامه روند کنونی علاوه بر صنعت برق کشور بر اقتصاد کشور نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت و همچنین باعث هدر رفتن منابع خدادادی و طبیعی که امانتی برای نسل های پس از مامیباشد نیز خواهد شد.
در پایان این آیین از کیانا ندرلو، النا رهروی و ریحانه یوسفی بعنوان برگزیدگان این مسابقه بصورت ویژه تجلیل وبه کلیه شرکت کنندگان نیزهدیه ای به رسم یاد بود تقدیم شد.