اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب

آئین اختتامیه و معرفی آثار برتر جشنواره ملی نقاشی آب، با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و رئیس دفتر یونیسف در ایران روز دوشنبه ۱۶ فروردین‌ماه جاری در ساختمان حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار می‌شود. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، نخستین جشنواره ملی نقاشی آب با شعار محوری “ارزش آب” […]

آئین اختتامیه و معرفی آثار برتر جشنواره ملی نقاشی آب، با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و رئیس دفتر یونیسف در ایران روز دوشنبه ۱۶ فروردین‌ماه جاری در ساختمان حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار می‌شود.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، نخستین جشنواره ملی نقاشی آب با شعار محوری “ارزش آب” برای کودکان و نوجوانان (تا ۱۸ سال) با همکاری یونیسف، وزارت نیرو و حمایت معنوی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
وزارت نیرو این جشنواره را در راستای سند همکاری امضا شده میان این وزارتخانه با یونیسف که اواخر خردادماه سال ۱۳۹۹ به امضای طرفین رسید، به مرحله اجرا رسانده است.
در این سند همکاری، برنامه‌های فرهنگی در زمینه کار کودک و نوجوان همچون برگزاری جشنواره ملی و منطقه‌ای نقاشی آب، کارگاه آموزشی با محوریت مدیریت منابع آب و ظرفیت‌سازی برای رعایت هر چه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در ساخت تاسیسات آب و برق و پشتیبانی فنی برای ارتقای ظرفیت در مدیریت منابع آب برای همکاری دو طرفه تعریف شده که این جشنواره نیز در همین راستا برگزار شده است.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب روز دوشنبه ۱۶ فروردین‌ سال ۱۴۰۰ با حضور “قاسم تقی‌زاده خامسی” معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و “مندیپ اوبرایان” رئیس دفتر یونیسف در ایران برای معرفی و تقدیر از آثار برگزیده این جشنواره در ساختمان حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار می‌شود.
این گزارش می‌افزاید، طبق فراخوان ، علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره ملی آثار خود را در قالب ۶ محور “آب و محیط زیست”، “آب و کشاورزی”، “آب و فرهنگ”، “سازگاری با کم آبی”، “بازچرخانی آب” و “کرونا، بهداشت و مصرف آب” از ۱۵ مهر تا یکم دی‌ماه سال قبل به دبیرخانه جشنواره ملی نقاشی آب ارسال کرده‌اند.