اجرای ۶ پروژه برق رسانی در طرحهای آبرسانی آبفا مازندران

مدیر دفتر سیستمهای کنترل و انرژی آب از اجرای ۶ پروژه برق رسانی در طرحهای آبرسانی آبفا مازندران طی سه ماهه اول سالجاری خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس میثم صلواتی با اشاره به وابستگی بالای تاسیسات آبرسانی به صنعت برق اظهار داشت: به منظور تکمیل طرحهای آبرسانی و پیشگیری […]

مدیر دفتر سیستمهای کنترل و انرژی آب از اجرای ۶ پروژه برق رسانی در طرحهای آبرسانی آبفا مازندران طی سه ماهه اول سالجاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس میثم صلواتی با اشاره به وابستگی بالای تاسیسات آبرسانی به صنعت برق اظهار داشت: به منظور تکمیل طرحهای آبرسانی و پیشگیری از قطعی و افت فشار آب ۶ پروژه برق رسانی در پروژه های اهلم خشت سر، استخرسر، موسی کلاسرتا، نیالا، معلم کلا و بادله با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دست اجراست و با برنامه ریزی انجام شده ۹ پروژه برق رسانی دیگر نیز با برآورد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تا پایان سالجاری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در همین مدت به منظور رفع تنش آبی و پایداری برق تاسیسات  نسبت به نصب و راه اندازی ۹ دستگاه تابلو کنترل دور ، تعمیر ، سرویس و استانداردسازی ۳۷ دستگاه انواع تابلوراه انداز(اینورتر،سافت استارتر و ستاره مثلث) و تعویض بیش از ۱۱۰۰ متر کابل با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال اقدام شد.