اجرای فاز یک پروژه احیاء و بهینه سازی هواسازهای نیروگاه مسجدسلیمان

مدیریت تعمیرات سد مسجد سلیمان در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از اجرای فاز یک پروژه احیاء و بهینه سازی هواسازهای نیروگاه مسجدسلیمان خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت؛ ابراهیم شجاعی در این خصوص اظهار داشت : طی تحلیل و برنامه ریزی صورت گرفته توسط دستگاه نظارت شرکت تولید […]

مدیریت تعمیرات سد مسجد سلیمان در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از اجرای فاز یک پروژه احیاء و بهینه سازی هواسازهای نیروگاه مسجدسلیمان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ ابراهیم شجاعی در این خصوص اظهار داشت : طی تحلیل و برنامه ریزی صورت گرفته توسط دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری و کارشناسان مجموعه سد و نیروگاه مسجدسلیمان، این پروژه که شامل تعویض و نصب ۱۶ دستگاه رادیاتور جدید بود، در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود : این هواسازها که شامل چهار پکیج بزرگ هستند ، جهت تهویه هوای نیروگاه مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به فرسودگی و کارکرد طولانی مدت آنها در نیروگاه، خرابی های پی در پی برای آنها به وجود می آمد .

شجاعی خاطر نشان کرد : با تحلیل این خرابی ها و گزارش قسمت ایمنی و بهداشت مبنی بر افت کیفیت هوای نیروگاه که بطور مستقیم بر سلامت کارکنان و تجهیزات نیروگاه مسجدسلیمان اثر گذار است، تصمیم به احیاء و بهینه سازی هواسازهای فوق گردید.

مدیریت تعمیرات سد مسجد سلیمان ادامه داد : در فاز یک این پروژه دو دستگاه پکیج هواساز مورد تعمیر و بازسازی کامل قرار گرفت. این پروسه شامل تعویض رادیاتورها، نصب فن ها، طراحی پایپینگ جدید و تغییرات در بدنه هواسازها با توجه به رادیاتورهای جدید صورت گرفت.

وی در پایان افزود : ادامه پروژه با توجه به شروع فصل گرما و نیاز تهویه نیروگاه، به پایان فصل گرما موکول گردید.