اجرای عملیات مرمت و بازسازی سد انحرافی بنفش تپه و پوشش کانال بتنی استون آباد

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از سد کوچک انحرافی بنفش تپه و عملیات مرمت وبازسازی سد انحرافی و پوشش کانال بتنی استون آباد در شهرستان بندرگز بر تسریع در اتمام عملیات اجرائی این سدها که هم اکنون پیشرفت ۵۰ درصدی دارند ، تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه […]

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از سد کوچک انحرافی بنفش تپه و عملیات مرمت وبازسازی سد انحرافی و پوشش کانال بتنی استون آباد در شهرستان بندرگز بر تسریع در اتمام عملیات اجرائی این سدها که هم اکنون پیشرفت ۵۰ درصدی دارند ، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهرداد نوروزی سرپرست طرح های زودبازده شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید مهندس حسینی مدیر عامل شرکت از این طرح ها اظهار کرد: عملیات مرمت و بازسازی سد انحرافی و پوشش بتنی کانال استون آباد با اعتبار ۷۷۰ میلیون تومان هم اکنون پیشرفت ۶۰ درصدی دارد و اجرای کانال بتنی و سازه سنگ و ملات آن باقی مانده است.
وی بیان کرد: سد کوچک انحرافی بنفش تپه نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و پیشرفت ۴۰ درصدی در ادامه لایروبی و خاکبرداری مخزن سد، ترمیم و اصلاح سرریز و سازه آبگیر سد و احداث کانال سنگ و ملاتی آن باقی مانده است.