اجرای طرح احداث شش هزار متر شبکه توزیع برق در بسطام

به منظور استمرار خدمات دهی به متقاضیان و مشترکان برق، احداث شش هزار و ۴۰۰ متر شبکه توزیع برق در بخش بسطام صورت گرفته است. مدیرامور برق بسطام با بیان این خبر گفت: احداث دو هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشارضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی، برقراری سه هزار و ۹۰۰ متر کابل خودنگهدار […]

به منظور استمرار خدمات دهی به متقاضیان و مشترکان برق، احداث شش هزار و ۴۰۰ متر شبکه توزیع برق در بخش بسطام صورت گرفته است.

مدیرامور برق بسطام با بیان این خبر گفت: احداث دو هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشارضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی، برقراری سه هزار و ۹۰۰ متر کابل خودنگهدار و دایر نمودن ۳۰۰ متر شبکه روشنایی، اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

سید حمیدرضا موسوی افزود: نصب ۱۵۰ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی “فهام”، از دیگر فعالیت های اجرائی شده از شروع امسال تاکنون مـحسوب می شود.

وی یادآور شد: تامین روشنایی خیابان مقابل پاسگاه قلعه نو ، نصب ۲۴ دستگاه تابلوهای قطع از راه دور، اصلاح یک هزار مترشبکه توزیع برق روستای قاسم آباد و تبدیل یک هزار متر شبکه سیمی فشارضعیف به کابل خودنگهدار در روستای جیلان، به عنوان اهم اقدامات صورت گرفته این امور از آغاز سال جاری تا به حال به شمار می رود.

وی با عنوان این که ۷۵ پروژه عمرانی برق رسانی با محوریت توسعه و بهینه سازی شبکه هاو تاسیسات توزیع برق در بخش بسطام به انجام رسیده تصریح کرد: جهت انجام این تعداد پروژه در سه ماهه نخست امسال، مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.