اجرای طرح‌های بهسازی روشنایی معابر در شیراز

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با همکاری شهرداری طرح‌های بهسازی و نوسازی شبکه روشنایی بلوار مدرس و ایمن سازی شبکه فشار متوسط بخشی از بازار وکیل اجرایی شد. مهندس علی مولودیان گفت: با توجه به ضرورت ایمن سازی شبکه توزیع برق و اجرای کانال زنده تاسیسات توسط شهرداری شیراز، کابلهای شبکه فشار […]

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با همکاری شهرداری طرح‌های بهسازی و نوسازی شبکه روشنایی بلوار مدرس و ایمن سازی شبکه فشار متوسط بخشی از بازار وکیل اجرایی شد.
مهندس علی مولودیان گفت: با توجه به ضرورت ایمن سازی شبکه توزیع برق و اجرای کانال زنده تاسیسات توسط شهرداری شیراز، کابلهای شبکه فشار متوسط بخشی از بازار وکیل، به درون کانال انتقال یافت.
مولودیان همچنین گفت: با توجه به فرسودگی و غیر ایمن بودن دریچه های روشنایی و فیوز بندی و اتصالات داخلی پایه ها و بازدهی پایین نور شبکه روشنایی بلوار مدرس، طرح بهسازی و نوسازی این شبکه در دستور کار قرار گرفت.
او با اشاره به همکاری مطلوب شهرداری شیراز در اجرای این طرح، گفت: در این طرح، شبکه روشنایی محدوده ۱۴ کیلومتری بلوار مدرس، با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، به شکل کامل بهسازی و نوسازی شد.
مولودیان با اشاره به تعویض ۳۲۰ دستگاه چراغ و تبدیل لامپهای ۴۰۰ وات سدیم به ۲۵۰ وات ال ای دی، گفت: در این پروژه، اصلاح و ایمن سازی اتصالات شبکه، تعویض فیوزها و ارتقاء ایمنی پایه ها مد نظر بوده است.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: اهداف اجرای این طرح اصلاح و ایمن سازی اتصالات، جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از غیرایمن بودن اتصالات، اصلاح و ایمن سازی فیوزبندی هر پایه روشنایی، جلوگیری از اتلاف بار و کاهش تلفات شبکه روشنایی، استفاده از لامپهای مناسب با بازدهی کمی و کیفی بهتر، افزایش بازدهی نور و افزایش ایمنی شهروندان سواره و پیاده و…. بوده است.
مولودیان  گفت: در اجرای این طرح، اقدامات دیگری نظیر تعویض کابل داخلی پایه ها و احیا و اتصال سیستم ارت کابل‌های رابط و فیوز بندی استاندارد مد نظر قرار گرفته و اجرایی شده است.
این مقام مسئول با یادآوری اهمیت بلوار مدرس شیراز، گفت: این معبر اصلی، یکی از طولانی ترین محورهای شیراز به شمار می رود که علاوه بر کارکرد ترافیکی، به واسطه قرار گرفتن در مسیر اتصال به فرودگاه شیراز، کارکرد فرهنگی و اجتماعی نیز دارد.