اجرای رزمایش سراسری با محوریت عبور از پیک بار تابستان

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان از اجرای ششمین اقدام فراگیر سراسری با محوریت عبور از پیک بار تابستان خبر داد. سید محمد حسینی نژاد بیان داشت: این رزمایش هماهنگ از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی شده که ششمین آن در مجموع و دومین برنامه در سال جاری محسوب می شود و […]

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان از اجرای ششمین اقدام فراگیر سراسری با محوریت عبور از پیک بار تابستان خبر داد.

سید محمد حسینی نژاد بیان داشت: این رزمایش هماهنگ از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی شده که ششمین آن در مجموع و دومین برنامه در سال جاری محسوب می شود و در این استان نیز در ۹ نقطه، به صورت همزمان با شرکت های توزیع برق کشور، به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: یک درمیان کردن یک هزار و ۳۴۳ چراغ روشنایی معابر در راستای طرح تعدیل روشنایی معابر و مدیریت مصرف برق، تنظیم ۴۰۸ مورد ساعت نجومی مدارات روشنایی معابر و شناسایی و جمع آوری۳ مزرعه با ۲۵ دستگاه رمز ارز غیرمجاز، از جمله اقداماتی است که در این رزمایش اجرایی شده است.

حسینی نژاد یادآور شد: ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری دستگاه های اجرایی، ارزیابی آماده به کاری سامانه های اطلاع رسانی خاموشی “برق من” و پاسخگویی” ۱۲۱ ” و همچنین تست لوازم اندازه گیری مشترکان، به عنوان دیگر اقداماتی است که در این اقدام فراگیر عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: این رزمایش با حضور ۲۲ اکیپ روشنایی معابر و ۹ گروه تست لوازم اندازه گیری به استعداد ۶۱ نفر نیروی فنی و تخصصی و با حضور ۲۰ نفر ناظران فنی و ایمنی و بهره گیری از ۳۷ دستگاه خودروهای عملیاتی سبک و سنگین به انجام رسیده است.