اجرای خط انتقال آب جهت آبرسانی به ایستگاه های برداشت آب شهرستان میبد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد از اجرای خط انتقال آب ،جهت آبرسانی به ایستگاه های برداشت آب این شهرستان خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : مجید دشتی گفت : خط انتقال آب با هدف از رده خارج شدن آبرسانی با استفاده از تانکر ،افزایش رعایت […]

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد از اجرای خط انتقال آب ،جهت آبرسانی به ایستگاه های برداشت آب این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : مجید دشتی گفت : خط انتقال آب با هدف از رده خارج شدن آبرسانی با استفاده از تانکر ،افزایش رعایت نکات بهداشتی و انتقال آب شرب با کیفیت مطلوب تر به ۳۰ ایستگاه برداشت آب موجود در شهرستان میبد و بفروییه اجرا شد .

دشتی اظهارداشت : این عملیات با لوله گذاری به طول ۳۰ کیلومتر و با استفاده از لوله های پلی اتیلن ‍‍‍‍‍63 تا ۲۰۰ میلی متری صورت گرفت .

وی با اشاره به کمبود آب با کیفیت مطلوب در ماه های گرم در شهرستان میبد اظهارداشت : درصدی از آب انتقالی با کیفیت بالا از طریق شبکه ی اجرا شده به ایستگاه های برداشت آب در سطح شهر انتقال داده می شود و شهروندان با مراجعه به این ایستگاه ها می توانند از آب شرب با کیفیت مطلوب تر بهره مند شوند .

وی خاطر نشان کرد : این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با تامین اعتبار توسط خیرین صورت گرفت .

مدیر امور آب و فاضلاب میبد در پایان افزود : با توجه به محدودیت کمی و کیفی منابع آب در این شهرستان و صرف هزینه های قابل ملاحظه جهت آبرسانی و بهره برداری از ایستگاه های برداشت ، ضروریست آب شرب این ایستگاه ها صرفا جهت مصرف شرب استفاده شود و از مصرف در موارد غیر شرب و هدر رفت آن خودداری گردد.

در حال حاضر آب مصرفی شهروندان میبد از طریق آب انتقالی،منابع داخلی و ۳۰ ایستگاه برداشت آب تامین می شود.