اجرای اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان در همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان با حضور ۹۰ اکیپ عملیاتی در همدان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اجرای اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان با حضور ۹۰ اکیپ عملیاتی در همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اجرای اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان اظهار داشت: این مانور با محوریت تعدیل روشنایی معابر با آرایش یک در میان و ایجاد نقاط مانور و انجام تعمیرات شبکه فشار متوسط و  رفع اتصالات سست انجام می‌شود.

وی با تأکید بر شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های رمز ارز و برق‌های غیرمجاز  در این مانور افزود: بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف و مکاتبه با ادارات راه و ترابری برای کاهش بار در روشنایی بین شهری نیز از دیگر محورهای اجرای مانور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با هدف مدیریت عبور از پیک بار سال ۱۴۰۰، افزایش قابلیت اطمینان و مدیریت نقدینگی و هدفمند کردن هزینه‌ها و اعتبارات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مانور ۹۰ اکیپ عملیاتی با ۲۱۴ نفر و ۱۰۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین حضور دارند.

جمشیدی با اشاره به حجم کار اجرایی در این مانور سراسری  گفت: در حوزه کاهش مصرف روشنایی معابر، بازدید و جلب همکاری یک هزار و ۹۶ مشترک تجاری به منظور مدیریت مصرف انرژی، تعدیل روشنایی ۸۶۰ دستگاه چراغ معابر با میانگین مصرف ۱۳۴ وات و تعدیل روشنایی پارک‌ها و میادین به تعداد ۴۹۱ دستگاه چراغ با میانگین مصرف ۲۱۰ وات، در مجموع با برآورد انرژی ۶۱۲ کیلووات ساعت انجام می‌شود.

وی در ادامه از شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز ۱۰ منطقه در محدوده شهرستانهای همدان و نهاوند خبر داد و افزود: بررسی روند مصرف تمام مشترکین و شناسایی تعداد ۱۳۰ مورد مشترک مشکوک به استخراج ارز دیجیتال و برنامه‌ریزی به منظور سرکشی، کنترل و بازرسی آنها نیز از دیگر اقدامات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در زمینه تعمیرات، بهینه‎ سازی  و رفع اتصالات سست نیز نصب ۶ دستگاه سکسیونر گازی و پنج سری کات اوت تیغه‌ای در شهرستان‌های تویسرکان، کبودراهنگ، بهار و درگزین انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌ها طی اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰، تعمیرات فیدر بحرانی گرجایی در ملایر، ایجاد نقطه مانور بر روی سه فیدر شهرستان همدان و تعدیل بار دو دستگاه پست عمومی است.