اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی

مدیر دفتر نظارت بر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد از اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی در سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، مهندس مجید فرحبخشی با اعلام این خبر افزود: اجرای خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک شهید رجایی که وظیفه […]

مدیر دفتر نظارت بر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد از اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، مهندس مجید فرحبخشی با اعلام این خبر افزود: اجرای خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک شهید رجایی که وظیفه انتقال فاضلاب این منطقه به تصفیه خانه فاضلاب اولنگ را دارد از سال ۹۷ جزو اولویت های اجرایی شرکت آب و فاضلاب مشهد قرار گرفته است.

وی با اشاره به وسعت و جمعیت حدود ۳۱۵ هزار نفری این منطقه گفت: پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی به طول تقریبی ۶ کیلومتر و با برآورد حدود ۲۹۰ میلیارد ریال از محل طرح های عمرانی از سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ۵ کیلومتر از خط مذکور اجرا و در سال جاری به اتمام خواهد رسید.

مدیر دفتر نظارت بر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد با بیان اینکه عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب این محدوده به دو فاز شمالی و جنوبی تقسیم شده اظهار داشت: فاز شمالی این عملیات شامل محدوده بولوار حر، حر ۷۰، بولوار شهید مفتح شرقی و خیابان کارگر راضی شامل خیابان های پورسینا، حر، موعود، اروند، بخشی و … به طول ۹۷ کیلومتر می باشد که ۵۷ کیلومتر آن در قالب ۳ قرارداد فاینانس با برآوردی حدود ۷۴۵ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۹ تعریف و آغاز به کار شده است.

مهندس مجید فرحبخشی ادامه داد: جهت اجرای باقی مانده شبکه فاضلاب فاز شمالی و نیز فاز جنوبی شهرک رجایی، این شرکت در حال رایزنی با استانداری محترم و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی می باشد که در صورت تأمین اعتبار از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران، پروژه مذکور با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، آغاز به کار خواهد شد.