آمادگی کامل توزیع برق اردبیـل در روز انتخابات

ناصر عبدالهیان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیـروی برق استان اردبیـل گفت: برای روز انتخابات در آماده باش کامل هستیم. عبدالهیان  ضمن اشاره به آماده باش همکاران در ایام انتخابات گفت : خوشبختانه در زمان برگزاری سه مناظره انتخابات ریاست جمهوری ،هیچ گونه خاموشی با برنامه در استان نداشتیم  . وی گفت : […]

ناصر عبدالهیان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیـروی برق استان اردبیـل گفت: برای روز انتخابات در آماده باش کامل هستیم.
عبدالهیان  ضمن اشاره به آماده باش همکاران در ایام انتخابات گفت : خوشبختانه در زمان برگزاری سه مناظره انتخابات ریاست جمهوری ،هیچ گونه خاموشی با برنامه در استان نداشتیم  .
وی گفت : پیش بینی های لازم برای تداوم پایداری برق به ویژه در هنگام برگزاری مناظره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد و کلیه پرسنل عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان  دراین ایام در آمادگی کامل می باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع آن اقدام کنند.
معاون دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان  افزود : این هفته به دلیل افزایش دما ، شاهد افزایش شدید مصرف برق هستیم.
وی از مشترکان عزیز استان درخواست کرد تا ضمن کاهش مصرف به ویژه در ساعات اوج مصرف در صورت بروز اختلال در شبکه، موارد را از طریق تلفن ۱۲۱ امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق استان جهت رفع هر گونه خاموشی احتمالی اطلاع دهند.
و یا با نصب سامانه برق من ، با ثبت خاموشی در قسمت خاموشی ها ، همکاران در اسرع وقت نسبت به رفع خاموشی اقدام نمایند.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت اظهار داشت : براساس پیش بینی های هواشناسی افزایش دمای هوا در هفته جاری محسوس خواهد بود و به ازای یک درجه افزایش دما حدود  ۱۰۰۰مگاوات مصرف برق افزایش می یابد .
عبدالهیان عنوان کرد : مشترکان خانگی می توانند تنها با بکار بستن سه راهکار ساده، از بروز خاموشی احتمالی جلوگیری نمایند.
وی از کلیه هم استانی ها ی عزیز به ویژه هم استانی های شمال استان خواست  تا با به کار بردن راهکارهای ساده همچون استفاده  از دور کند کولرهای آبی، تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی ۲۵ درجه و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات گرم روز(۱۲ لغایت ۱۸ )  خدمتگزاران خود در صنعت برق  را جهت تامین برق  کلیه مشترکان و پایدار ماندن شبکه برق یاری نمایند .