آمادگی پرسنل صنعت برق در روز انتخابات

سخنگوی صنعت برق از آماده باش ۳۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق، همزمان با روز برگزاری انتخابات ( ۲۸ خرداد ) خبرداد. به گزارش پایگاه خبری توانیر، دکتر مصطفی رجبی مشهدی با اعلام این خبر گفت: پرسنل صنعت برق در نیروگاه ها، شرکت های برق منطقه ای و توزیع به طور کامل در آماده باش خواهند […]

سخنگوی صنعت برق از آماده باش ۳۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق، همزمان با روز برگزاری انتخابات ( ۲۸ خرداد ) خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، دکتر مصطفی رجبی مشهدی با اعلام این خبر گفت: پرسنل صنعت برق در نیروگاه ها، شرکت های برق منطقه ای و توزیع به طور کامل در آماده باش خواهند بود.
رجبی مشهدی افزود: با وزارت کشور برای اعلام آدرس شعب اخذ رای  هماهنگی شده است و اکیپ های عملیاتی برق به منظور رسیدگی به هر نوع مشکل فنی احتمالی در مکان های معرفی شده حضور خواهند داشت.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که ۳۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق در کشیک و آماده باش خواهند بود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمین و پایدار در روز انتخابات بکار خواهیم بست.
رجبی مشهدی در عین حال خاطرنشان کرد: اکیپ های عملیاتی برق تا پایان شمارش آرا در آماده باش خواهند بود.
وی همچنین از همه مردم به دلیل همکاری در مدیریت مصرف برق در روز های گرم گذشته تشکر کرد و گفت: در صورت تداوم این همکاری به ویژه در ساعت های اوج مصرف برق، می توانیم روزهای گرم پیش رو را نیز بدون خاموشی پشت سربگذارنیم.