آمادگی تامین برق حوزه های اخذ رای در هرمزگان

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از آمادگی این شرکت برای تامین برق پایدار شعبه های اخذ رای خبر داد. مصطفی طبیبی گفت: پیش بینی های لازم برای تداوم برق در روز برگزاری انتخابات انجام شده و پرسنل عملیاتی شرکت توزیع برق در آمادگی کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل […]

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از آمادگی این شرکت برای تامین برق پایدار شعبه های اخذ رای خبر داد.

مصطفی طبیبی گفت: پیش بینی های لازم برای تداوم برق در روز برگزاری انتخابات انجام شده و پرسنل عملیاتی شرکت توزیع برق در آمادگی کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاهترین زمان ممکن آن را رفع نمایند.

وی اظهار داشت: البته مراکز اتفاقات و عملیات شرکت توزیع نیروی برق در بصورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل هستند اما باتوجه به اهمیت انتخابات و لزوم پایداری برق درحوزه های رای گیری تمام پرسنل از یکروز قبل تا پایان شمارش آرا در حالت آماده باش قرار دارند.
به گفته وی، ۳۸ مرکز اتفاقات موجود در استان به همراه کلیه کارکنان، تجهیزات و ماشین آلات در روز انتخابات آماده خدمات رسانی به حوزه های اخذ رای در سراسر استان هستند.

مهندس طبیبی اضافه کرد: در حال حاضر تمام شبکه ها و پست های برق مربوط به شعبه های اخذ رای بازدید و بطور کامل سرویس شده است. شرکت توزیع نیروی برق با تمام امکانات و توان عملیاتی خود در تعامل با دستگاههای برگزار کننده انتخابات، سعی در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر انتخابات را دارد.