آماده باش کامل اکیپ های عملیاتی توزیع برق البرز جهت تامین برق کنکور سراسری

همزمان با برگزاری کنکورسراسری در روزهای نهم تا ۱۲ تیرماه سرپرست توزیع نیروی برق استان البرز از آماده باش کامل این شرکت جهت تامین برق مطمئن و پایدار مراکز برگزاری کنکورسراسری و دانشگاه ها خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، رامین فرج گفت: با توجه به حساسیت موضوع در برگزاری […]

همزمان با برگزاری کنکورسراسری در روزهای نهم تا ۱۲ تیرماه سرپرست توزیع نیروی برق استان البرز از آماده باش کامل این شرکت جهت تامین برق مطمئن و پایدار مراکز برگزاری کنکورسراسری و دانشگاه ها خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، رامین فرج گفت: با توجه به حساسیت موضوع در برگزاری کنکور سراسری تعداد ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و برق رسانی در نقاط مختلف این استان مستقر شدند تا در صورت بروز حوادث احتمالی و ناخواسته، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق مشترکان اقدام نمایند.
وی بیان کرد: همزمان با برگزاری کنکور سراسری (نهم تا ۱۲ تیر) تعداد ۱۰۰ اکیپ عملیاتی این شرکت برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری کنکور در آماده باش کامل هستند.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ادامه داد: از کلیه شهروندان عزیز البرزی درخواست می‌شود با صرفه جویی در مصرف برق به آرامش فرزندان عزیزمان در زمان برگزاری کنکور کمک کنیم.