آماده باش توزیع برق زنجان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی

جهت اطمینان بخشی از پایداری برق برای مقابله با هرگونه محدودیت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، برق مراکز حساس و دیزل های ژنراتورهای اضطراری تست و راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، رزمایش قطع برق مراکز فرماندهی انتخاباتی در استانداری و فرمانداری ها و بخشداری های […]

جهت اطمینان بخشی از پایداری برق برای مقابله با هرگونه محدودیت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، برق مراکز حساس و دیزل های ژنراتورهای اضطراری تست و راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، رزمایش قطع برق مراکز فرماندهی انتخاباتی در استانداری و فرمانداری ها و بخشداری های واقع در استان زنجان با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل ، معاونین و مدیران امورهای دهگانه استان توزیع برق زنجان ، با حضور ویژه مدیر کل و معاونت پدافند غیر عامل استانداری به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار شد.
این رزمایش با هدف تست آماده به کاری مولد های اضطراری واقع در مراکز فرماندهی انتخاباتی جهت اطمینان از پایداری برق مورد نیاز مراکز حساس در زمان برگزاری انتخابات با استقرار اکیپ ها انجام شد.
رزمایش قطع برق با فرمان مدیرعامل توزیع برق زنجان به مدت ۱۵ دقیقه با رمز  السلام علیک یا روح الله قدس سره به تمامی اکیپ ها اعلام شد و آماده به کاری مولد ها مورد آزمایش قرار گرفت .
مهندس علیزاده  ضمن قدردانی از تلاش تمامی همکاران در جهت تامین برق پایدار بر حساسیت کاری در زمان انتخابات تاکید کرد.
بعد از زمان مشخص شده و برقراری جریان برق در مراکز، گزارش عملیات توسط تک تک مدیران ارائه شد.
در پایان مقرر شد پس از ارائه گزارش توسط مدیرکل پدافند غیرعامل استان، تمام نواقص مراکز حساس تا روزانتخابات رفع گردد.
گفتنی است در روزهای آتی سایر مراکز حساس از قبیل صدا و سیما، خبرگزاری ها و مراکز مخابراتی مورد بررسی و آزمایش قرار خواهند گرفت.