آماده‌باش ۱۶۳ اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آماده‌باش ۱۶۳ اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در این راستا کمیته هماهنگی تامین برق مطمئن […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آماده‌باش ۱۶۳ اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در این راستا کمیته هماهنگی تامین برق مطمئن برای انتخابات تشکیل و تاکنون سه جلسه هماهنگی برگزار شده است.

وی با اشاره به هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق با ستاد انتخابات استان افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته سناریوی آماده باش اکیپ‌های عملیاتی برق در ۱۱ واحد اجرایی تهیه و ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در روز انتخابات ۴۲۳ نفر در قالب ۱۶۳ اکیپ و ۱۷۳ دستگاه خودرو در محل‌های شناسایی شده مستقر شده و آماده ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: دو اکیپ خط گرم نیز در این روز آماده‌باش بوده و در صورت ایجاد مشکل بدون قطع برق نسبت به رفع آن اقدام می‌کند.

جمشیدی از تهیه اجناس و کالاهای ضروری مورد نیاز واحدهای اجرایی برای سرویس و تعمیرات شبکه خبر داد و افزود: لیست شعب اخذ رأی نیز تهیه شده و بازدید و سرویس شبکه توزیع برق تغذیه کننده شعب اخذ رأی با حضور همکاران انجام می‌شود.

وی گفت: پیگیری نصب ژنراتور در محل‌های حساس به خصوص سالن‌های تجمع آراء، استفاده از همکاران بسیجی و اکیپ‌های حراست برای کنترل و اماکن اداری شرکت در روز انتخابات و هماهنگی برای حضور مسئولین واحدهای اجرایی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.