آغاز واکسیناسیون کارکنان نیروگاه مشهد

به منظور حفظ سلامت کارکنان نیروگاه مشهد و تداوم پایداری تولید برق ،و همینطور به منظور صیانت از کارکنان در برابر بیماری کووید ۱۹، واکسیناسیون کارکنان نیروگاه مشهد با همکاری مرکز بهداشت مشهد در محل واحد ایمنی نیروگاه آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ مهندس امیر طالبی طرقبه مدیر عامل […]

به منظور حفظ سلامت کارکنان نیروگاه مشهد و تداوم پایداری تولید برق ،و همینطور به منظور صیانت از کارکنان در برابر بیماری کووید ۱۹، واکسیناسیون کارکنان نیروگاه مشهد با همکاری مرکز بهداشت مشهد در محل واحد ایمنی نیروگاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ مهندس امیر طالبی طرقبه مدیر عامل نیروگاه مشهد با اعلام این خبر گفت: تامین برق پایدار ( به ویژه در شرایط گسترش ویروس کرونا برای پشتیبانی از حوزه درمان ) ضرورتی است، که به منظور تداوم آن لازم است تا کارکنان نیروگاه ها در برابر این بیماری مصونیت یابند، تا خللی در تولید برق ایجاد نشود، امید است با کمک و همراهی مسئولان استانی، مراحل بعدی این طرح تا واکسیناسیون تمامی کارکنان تا دوز دوم ادامه یابد.

وی ادامه داد ؛ از ابتدای شیوع این ویروس، کارکنان نیروگاه مشهد بصورت شبانه روزی ، بدون هیچ وقفه ای و با حداکثر توان در جهت تامین برق هم وطنان و مراکز درمانی تلاش نموده اند تا همراه با مدافعان سلامت، سهمی در بهبود شرایط شهروندان و سلامت بیماران داشته باشند.

مهندس پدارم فر کارشناس ایمنی و بهداشت نیروگاه مشهد نیز اظهار داشت؛ از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹، صیانت از کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا، اصلی ترین رویکرد این شرکت بود که با اجرا ی پروتکل های بهداشتی و پیاده سازی طرح های مقابله ای با این ویروس، انجام شد و تاکنون نیز ادامه دارد.
پدارم فر ضمن تقدیر از همکاری کلیه کارکنان در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی افزود؛ مهم ترین بخش اجرای طرح های صیانتی، تلاش برای واکسینه کردن کارکنان نیروگاه بود. به همین منظور برای دستیابی به این هدف با توجه به شروع پیک پنجم بیماری کووید ۱۹، برنامه ریزی و مکاتبات متعددی با انجام رایزنی های مختلف با مدیران محترم تولید نیروی برق خراسان ،استانداری و مقامات بهداشتی استان، صورت گرفت که در نهایت، نخستین مرحله اجرای واکسیناسیون در روز ۱۶ شهریورماه محقق و عملیاتی گردید.

وی ادامه داد؛ انجام واکسیناسیون برای تمامی کارکنان دارای شرایط تزریق، تا پایان روز ۱۷ شهریور انجام خواهد شد و مرحله دوم در مهر ماه ازسوی مراکز بهداشتی در محل نیروگاه انجام خواهد شد.بنابراین انتظار می رود کارکنان نیروگاه با همدلی، هم فکری و رعایت تمامی مسائل بهداشتی همچون گذشته در مسیر افزایش بهره وری و بهبود راندمان کاری در نیروگاه گام بر دارند.
پدارم فر در پایان افزود ؛ واکسیناسیون کارکنان در محل این شرکت، از سوی مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد و با حضور نمایندگان ایمنی و بهداشت در محل واحد ایمنی و بهداشت نیروگاه، انجام می گردد.