آغاز مرحله اول واکسیناسیون کارکنان برق منطقه‌ای یزد

مجری مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE و مسئول کمیته کنترل و مقابله با شیوع کرونا در شرکت برق منطقه‌ای یزد از واکسیناسیون کارکنان عملیاتی این شرکت در شهرستان یزد خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، علیرضا حاجی‌حسینی تصریح کرد: همزمان با اوج‌گیری پیک پنجم بیماری کرونا و بر اساس هماهنگی […]

مجری مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE و مسئول کمیته کنترل و مقابله با شیوع کرونا در شرکت برق منطقه‌ای یزد از واکسیناسیون کارکنان عملیاتی این شرکت در شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، علیرضا حاجی‌حسینی تصریح کرد: همزمان با اوج‌گیری پیک پنجم بیماری کرونا و بر اساس هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان یزد، واکسیناسیون کارکنان شرکت طی چهار روز متوالی انجام شد.

وی گروه هدف اجرای واکسیناسیون را کارمندان متولد سال ۱۳۵۵ به بعد که در لیست واکسیناسیون وزارت بهداشت قرار نداشتند عنوان کرد و افزود: تزریق واکسن برای تمامی کارکنان شرکت برق منطقه‌‌ای اعم از کارکنان این شرکت، نیرو‌های عملیاتی پیمانکاری و نیرو‌های حجمی و شرکتی شاغل در واحد‌های تعمیرات و نگهداری انجام شد.

حاجی‌حسینی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون کارکنان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در سایر شهرستان‌های استان نیز در حال برنامه‌ریزی بوده و به محض موافقت مراکز بهداشت این شهرستان‌ها اجرایی خواهد شد.