آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه مخزن شماره ۸ آب تهران

مدیر امور نظارت بر اجرای طرح‌های شرکت تأمین و تصفیه آب و فاضلاب تهران از آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه مخزن شماره ۸ آب تهران با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب خبر داد. هادی فهیمی گفت: با بهره‌برداری از این مخزن مشکل توزیع آب شرب بیش از ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت بخش وسیعی از […]

مدیر امور نظارت بر اجرای طرح‌های شرکت تأمین و تصفیه آب و فاضلاب تهران از آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه مخزن شماره ۸ آب تهران با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب خبر داد.

هادی فهیمی گفت: با بهره‌برداری از این مخزن مشکل توزیع آب شرب بیش از ۲۵۰ هزار نفر از جمعیت بخش وسیعی از مناطق جنوب غربی تهران برطرف و آب مورد نیاز این جمعیت از طریق خط انتقال تصفیه‌خانه آب کن در مجموع با ظرفیت حدودی یک هزار و ۱۱۲ لیتر بر ثانیه تأمین خواهد شد.

هادی فهیمی افزود: در حال حاضر انجام عملیات خاک‌برداری زهکش‌های کف مخزن، قالب‌بندی دیواره و بتن‌ریزی دیواره زهکش‌های نیمه غربی و اجرای بتن کف در حال انجام است.

محدوده آب‌رسانی این مخزن از شمال محدود به بزرگ‌راه جلال‌آل‌احمد، از شرق به خیابان فاطمی- انقلاب، از جنوب به خیابان‌های چنگیزی، آذربایجان و آزادی و از غرب به بزرگ‌راه شیخ فضل‌اله نوری- یادگار امام (ره) را در بر خواهد گرفت.