آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب شهر دستنا

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کیار از شروع عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی شهر دستنا خبرداد. شهرام شهبازی با اعلام این خبر افزود: با توجه به کمبود آب در بعضی محله های شهر دستنا در سال گذشته شرکت […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کیار از شروع عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی شهر دستنا خبرداد.

شهرام شهبازی با اعلام این خبر افزود: با توجه به کمبود آب در بعضی محله های شهر دستنا در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب اقدام به اجرای این خط انتقال آب شرب از مخزن ذخیره آب به سمت شهر با هدف رفع کمبود آب در بعضی از فصول سال مخصوصا تابستان ها عنوان کرد.

آقای شهبازی عملیات اجرایی این طرح را حفر کانال –  لوله گذاری با لوله ۲۰۰ میلی متری پلی اتیلن به طول حدود ۱۵۰۰ متر طبق اصول فنی مهندسی پس از اجرای خاک سرندی و نوار اخطار زیر نظر ناظرین شرکت آب و فاضلاب عنوان نمود.

نامبرده در خصوص اعتبار این پروژه گفت: برآورد اعتبار برای انجام این خط ۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال ( هفت صد و پنجاه میلیون تومان ) است.

وی افزود: در راستای بهسازی و نوسازی شبکه داخلی آب شهر دستنا این شرکت طی سال گذشته  ۱۰۰۰ متر از شبکه آبرسانی را با همکاری شهرداری تعویض نموده است.

مدیر امور آبفای شهرستان کیار یاد آوری نمود: احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی جدید برای شهر دستنا هم با ظرفیت ۱۵۰۰ متر مکعب نیز در دستور کار است که در صورت تخصیص اعتبار انشالله در محل جانمایی شده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب به جمعیت بیش از ۵۰۰۰  نفری که شامل بیش از ۲۰۰۰ مشترک در شهر دستنا است خدمات آبرسانی ارائه می دهد.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از همراهی و همکاری همه جانبه شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر دستنا که در جهت اجرای این پروژه ها تلاش می نمایندکمال تشکر و قدردانی را دارد.