آغاز به کار مشاور ویژه پیمانکاران در آبفای اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از انتصاب مشاور ویژه پیمانکاران در آینده ای نزدیک خبر داد. هاشم امینی که در جمع گروهی از پیمانکاران حوزه های آب، فاضلاب و مشترکین سخن می گفت افزود: به منظور ارتباط مؤثر با پیمانکاران، کاهش بروکراسی اداری و سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها، به زودی مشاور ویژه پیمانکاران در […]

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از انتصاب مشاور ویژه پیمانکاران در آینده ای نزدیک خبر داد.

هاشم امینی که در جمع گروهی از پیمانکاران حوزه های آب، فاضلاب و مشترکین سخن می گفت افزود: به منظور ارتباط مؤثر با پیمانکاران، کاهش بروکراسی اداری و سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها، به زودی مشاور ویژه پیمانکاران در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان منصوب و آغاز به کار می کند.

وی پیمانکاران را بازوی اجرایی شرکت در خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: وظیفه اصلی مدیران، کارکنان و پیمانکاران صنعت آب و فاضلاب، ارائه خدمات پایدار و با کیفیت به مشترکین است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در عین حال به مشکلات اقتصادی، اداری و اجرایی پیمانکاران اشاره کرد و گفت: باید قبل از برگزاری هر مناقصه، جلسات توجیهی با پیمانکاران برگزار شود تا شرکت آبفا به عنوان کارفرما خواسته ها، انتظارات، توانمندی ها و محدودیت های خود در اجرای طرح ها را به اطلاع پیمانکاران برساند.

وی گفت: این کار باعث می شود پیمانکاران با توجه به واقعیت های موجود و اطلاع از سختی های کار در مناقصه ها شرکت کرده و پس از عقد قرارداد، پاسخگوی تعهداتی که متقبل می شوند باشند.

در ادامه این نشست مدیران و نمایندگان ۲۳ شرکت پیمانکار موجود در جلسه در سخنان جداگانه ای به ارائه دیدگاه ها و خواسته های خود برای ادامه همکاری بهتر با آبفای استان اصفهان پرداختند.