آغاز به کار ستاد پایش تنش آبی در آبفای استان اصفهان

در پی دستورالعمل مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر تشکیل ستاد تنش آبی در استان ها، نخستین جلسه ستاد تنش آبی در آبفای استان اصفهان برگزار شد. در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونان و برخی مدیران مرتبط برگزار شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سخنانی با اشاره […]

در پی دستورالعمل مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر تشکیل ستاد تنش آبی در استان ها، نخستین جلسه ستاد تنش آبی در آبفای استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونان و برخی مدیران مرتبط برگزار شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سخنانی با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی نزولات جوی در سال آبی اخیر گفت: اعضای این ستاد موظفند هر هفته با ارائه پیشنهادهای راهبردی برای مقابله با چالش کم آبی در جلسات ستاد شرکت کنند.

هاشم امینی بر اتخاذ راهکارهای جدید تامین و توزیع عادلانه آب در شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و اظهار داشت: آبفای استان اصفهان با بهره گیری از فناوری های نوین مانند سامانه های تله متری و تله کنترل و همچنین پایش مداوم شبکه توزیع، سعی در توزیع عادلانه آب شرب بین مردم دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اطلاع رسانی به مردم در خصوص کمیت و کیفیت آب را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: برخی از سودجویان در فضای مجازی اطلاعات نادرستی به مردم می دهند که روابط عمومی به عنوان سخنگوی آبفا باید اطلاعات دقیق را در اختیار مردم قرار دهد.